Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hallo nieuw lid

Filluar nga m4lossi, Maj 21, 2010, 05:10:54 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

m4lossi

Hallo,

Ik ben al sinds januari 2010 eigenaar van een mitsubishi colt ralliart. Ik ben er echt contect van qua prestaties en comfort.
Ik heb bijna geen slechte punten te vertellen over de colt, misschien dat de 2de versnelling soms moeilijk te nemen is, maar ik was dit al gewend met mijn vorige saxo. De colt staat op dit moment origineel en ben niet van plan om er iets aan te doen, misschien een turbodrukmeter plaatsen. Ik heb momenteel nog geen foto's van de wagen maar hij staat origineel.

Verder ben ik ook tewerkgesteld in een mitsubishi garage te roeselare en ben voorlopig enige rijder in de streek met een witte colt ralliart, tot op vandaag dan wordt er nog een nieuwe colt geleverd die crack dezelfde is als die van mij  :(  hehe.

Misschien ben ik nog van plan een oud coltje te kopen en deze te tunen met eigen motormanagement systeem etc...

Foto's zal ik later nog eens plaatsen.

Mvg,
Sean Parmentier

P.S. vorige weekend een BMW 530d tegen zijn doos gegeven  :D

Joeri

#1
hey, netjes dat er weer een coltje ralliart bij is gekomen
zijn enorm leuke wagens, hoop dat je er veel plezier aan beleeft
had zelf dacht ik ook een uniek exemplaar van de colt van 2005 met een paar leuke extra's en zo
maar ben ook eentje zoals die van mij tegengekomen, kompleet hetzelfde
maar je kan hem altijd met iets kleins net dat beetje extra geven eh  ;)

Boemtjing

#2
Welkom hier en veel schadevrije kilometers toegewenst met je Colt Ralliart ;). Heerlijke blokjes, de 4G15T :twisted:, let alleen wel op je uitlaatspruitstuk ;) want dat is het enige zwakke punt aan het blok ;).