Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

FF voorstellen

Filluar nga matti, Maj 12, 2010, 03:15:28 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

matti

hoi hoi,

ik ben dus nieuw op dit forum.
mijn naam is matthias, 25j en afkomstig uit lebbeke (o-vl).
men vorige auto was een honda del sol, maar het was tijd voor iets nieuws en een wat grotere wagen :)
sinds half februari ben ik in bezit van men zwarte Lancer sportback 1.8 Instyle.
op de wagen zijn er wat kleine x-tras bijgezet, zoals het exterieur pack met oa carbon-style spiegelkappen, chroom handelgrepen, mistlampringen, ... inwendig zijn er sportpedalen, versnellingspook en handrem in zilver toegevoegd.
euhm tja voor de rest, als er vragen zijn, SHOOT :)

Joeri

#1
Welkom hier  :!:
blij dat er weer wat belgen bij komen  :)
sjieke wagen, die sportback
en veel plezier hier

Chaoth

#2
Je bent even oud als ik en jij rijdt en zo'n vette bak en ik in een 14j oude Lancer Wagon... heb echt het verkeerde beroep gekozen...  :?

Coltje-Corine

#3
wie houd er even een emmer onder me hoofd.. *drool* :mrgreen:

blijven me favo auto's van de nieuwe serie!

welkom en hopelijk tot een meeting  :mrgreen:

vinc

#4
hey welkom hier,

heb je miss b-nog wa foto's van uw ex-del sol ??  
ik ben ook ex-Honda rijder

's wel sjik ze zo ne lancer sportback, gaat da wa goe vooruit?

FrankieG3Grandis

#5
Citim nga: "matti"op de wagen zijn er wat kleine x-tras bijgezet, zoals het exterieur pack met oa carbon-style spiegelkappen, chroom handelgrepen, mistlampringen, ... inwendig zijn er sportpedalen, versnellingspook en handrem in zilver toegevoegd.

Volgens mij zijn jouw koplampen ook niet standaard. De Lancers die ik tot nu toe heb gezien hebben van die "ouderwetse" H4 koplamp units. Mooie bak hoor Matti!

sp1046mhs1

#6
Welkom!  ;)

Mooie Lancer. Zeker geen spijt van?  :D

Citim nga: "Chaoth"Je bent even oud als ik en jij rijdt en zo'n vette bak en ik in een 14j oude Lancer Wagon... heb echt het verkeerde beroep gekozen... :?
Het gras bij de buren, Kim... :ugeek:

matti

#7
@Joeri: zoveel nederlanders hier misschien?

@chaoth: 1 tip voor zo'n job, de nmbs :) maar toegegeven, de auto was wel een kostelijk grapke, mja schone saloncondities maakten heel wat goed :)

@corine: ik was er ook op slag verkocht van :) maar nu ik zie dat de lancer SB railliart op komst is, had ik mss toch nog een paar maand gewacht :D

@vinc: pics van men del sol (oooh wat mis ik hem wel :( ) de eerste liefde is altijd de grootste zeggen ze :D
en vooruit gaan doet ie wel, maar dat was ook wat ik ervan verwachtte :) maar met de liters naft weet hij ook wel weg, mja no pain, no gain :D




@frankie: koplampen zijn origineel. bij de instyle versie zitten standaard bi-xenon headlights.

@sp... : .... staat er soms ook niet zo fris bij :D

Coltje-Corine

#8
is er al een 'tekening' of foto van deze lancer? (ben wel nieuwsgierig!)
zeker omdat ralli art toch opgedoekt is? :?

matti

#9
Citim nga: "Coltje-Corine"is er al een 'tekening' of foto van deze lancer? (ben wel nieuwsgierig!)
zeker omdat ralli art toch opgedoekt is? :?

fotos zijn er toch genoeg te vinden via het medium google? :)
hoe bedoel je ralliart opgedoekt? gaan ze hem dan niet meer fabriceren? :o

*edit: shit inderdaad, ralliart stopt er dus mee (ff gegooglet). maw die SB ralliart zal er dus niet komen :( damn en ik wou echt zo'n motorkap ervan, zo vetzalig op ne SB!

Evo driver

#10
Welkom en mooie auto

maar dan neem je toch gewoon een evo X motorkap ??

matti

#11
Citim nga: "Evo driver"Welkom en mooie auto

maar dan neem je toch gewoon een evo X motorkap ??

en denk je dat die zal passen op een lancer sportback? want kdenk niet dat die erop gaat :(

Boemtjing

#12
Welkom hier en ik weet voor de volle 100% dat die wel past. Motorkap van de EVO X is dezelfde breedte als bij de gewone Lancer ;)...

Joeri

#13
tis een nederlands forum :D
maar vooral handig om een paar belgen te hebben voor te weten wat precies op de keuring mag en wat niet
meeste weet ik wel maar tkan handig zijn ;)

matti

#14
iemand enig idee van kostprijs van zo'n evo motorkap? wel liefst al in amethyst black :o