Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen...

Filluar nga MiTsU, Maj 24, 2010, 11:36:13 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MiTsU

Hallo allemaal,

Als Mitsubishi liefhebber moet je toch ook lid zijn van het Mitsubishi forum. De liefde voor Mitsubishi is ooit begonnen toen mij ouders in 1995 een Lancer 1.6 sedan kochten. Ik had zelf net m'n rijbewijs en het was een heerlijke auto om in te rijden. Misschien wel wat veel vermogen voor de relatief smalle standaard banden  :D  Met regenachtig weer heb ik nog wel eens stil gestaan bij een stoplicht terwijl de wielen lekker rond draaiden. Daarna kochten m'n ouders een Carisma en ik moet zeggen dat vond ik een behoorlijke tegenvaller vooral de zachte vering sprak mij niet aan.
Uiteindelijk heb ik zelf een Colt 1.3 gli gekocht. Niet snel maar wel zuinig en zoals bij Mitsubishi bekend niet kapot te krijgen. In 2003 heb ik samen met mijn vriendin een Lancer Sportwagon 2.0 gekocht. Wat een power vergeleken bij de Colt  :lol: Deze rijden we nu nog steeds maar het wordt tijd voor wat anders...

Twijfels tussen een Colt Ralliart of een Lancer 2.0 Di-D, twee heel verschillende auto's

Boemtjing

#1
Welkom op het forum hier en veel succes met de keuze van het nieuwe kanon :twisted:...

Joeri

#2
ken veel mensen die enorm tevreden zijn van hun colt waarvan ik er ook eentje ben
heb zelf niet de ralliart maar vind het een mooie wagen en de CZT is enorm snel en wendbaar
heb ook een paar maten die met de lancer 2.0 diesel rijden, eentje heeft een vrij standaard lancer en is enorm tevreden
de andere maat heeft hem full option en laten chippen, dacht rond 200 pk en 400 nm, dus zeker niet traag
je zegt het zelf al, enorm verschillende wagens, ik zou mij afvragen of er kindjes komen
voor 2 heb je namelijk plaats zat in de colt maar een vakantie met kids in de colt, dan gaat hij volgens mij klein zijn
dan heb je echt meer aan de lancer, verkoop je je wagen of rij je hem op?
anders nu een colt en over 3-5 jaar een lancer...

MiTsU

#3
Citim nga: "Joeri"ken veel mensen die enorm tevreden zijn van hun colt waarvan ik er ook eentje ben
heb zelf niet de ralliart maar vind het een mooie wagen en de CZT is enorm snel en wendbaar
heb ook een paar maten die met de lancer 2.0 diesel rijden, eentje heeft een vrij standaard lancer en is enorm tevreden
de andere maat heeft hem full option en laten chippen, dacht rond 200 pk en 400 nm, dus zeker niet traag
je zegt het zelf al, enorm verschillende wagens, ik zou mij afvragen of er kindjes komen
voor 2 heb je namelijk plaats zat in de colt maar een vakantie met kids in de colt, dan gaat hij volgens mij klein zijn
dan heb je echt meer aan de lancer, verkoop je je wagen of rij je hem op?
anders nu een colt en over 3-5 jaar een lancer...

De bedoeling is om de Lancer wagon in te ruilen voor een Colt of een Lancer. De Lancer wagon is een heerlijke reisauto maar het hoge verbruik (1:10 als je heel erg je best doet) met een kleine tank (50 liter) is toch wel een groot nadeel van deze auto. En eigenlijk zijn we na 7 jaar ook wel weer toe aan een andere auto  ;)

Sancho

#4
Als je niet veel laadruimte nodig hebt raad ik zeker de Ralliart aan. Ik heb ook even gedacht aan de Lancer 1.8 maar ben dan toch voor de fun gegaan.
Maar als je uit een break komt zal het wel even aanpassen zijn aan het handschoenkastje achter de achterbank...

MiTsU

#5
Net even bij de Mits dealer geweest om te kijken naar de Colt maar dat is toch wel een (te) grote stap als je van een Lancer wagon komt. De dealer bood me 7.000 euro voor onze oude auto plus een extra inruil van 1.000,- niet gek voor een Lancer wagon 2.0 sport met 86000km uit 2003. Ik moet er nog even over nadenken maar de Colt lijkt het niet te gaan worden... Het zal waarschijnlijk eerder een Lancer of een ASX gaan worden.

Joeri

#6
zeker geen slechte keuze ;)

Dj

#7
Welkom hier !

Eclipse4Life

#8
Goeie keus hoor!
Benieuwd naar wat foto's :P