Auteur Topic: Even voorstellen, met Mitsubishi colt 1.6 glxi 1998  (gelezen 11123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sp1046mhs1

  • Gast
Re: Even voorstellen, met Mitsubishi colt 1.6 glxi 1998
« Reactie #30 Gepost op: mei 18, 2010, 07:58:59 pm »
Mooie foto's, Joeri. 8-)

Maar die velgen zijn niet mijn smaak. Overkill in mijn bescheiden mening...  :?
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

Boemtjing

  • Gast
Re: Even voorstellen, met Mitsubishi colt 1.6 glxi 1998
« Reactie #31 Gepost op: mei 18, 2010, 09:03:18 pm »
Ralliartkit is €1630,-. Dan moet die nog gemonteerd worden en de auto moet kompleet gespoten worden :(...
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

Joeri

  • Gast
Re: Even voorstellen, met Mitsubishi colt 1.6 glxi 1998
« Reactie #32 Gepost op: mei 19, 2010, 09:51:47 am »
achterste verbreding is bij mijn weten zelf lassen
heb er ooit voor gekeken en mooie dingen zijn zelden goedkoop
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

jpsupra

  • Gast
Re: Even voorstellen, met Mitsubishi colt 1.6 glxi 1998
« Reactie #33 Gepost op: mei 27, 2010, 11:10:25 pm »
Hallooo,

Even over de velgen. Het punt tot aankoop komt steeds dichterbij. EIndelijk ben ik eruit dat 16 inch 195 toch het beste is.

Alleen zit ik te worstelen met die ET waarde. Het meeste wat ik terug kan vinden is ET45 van mijn mitsubishi colt. Nu lees ik weer
ergens dat die ET waarde opzich niet zoveel uitmaakt. Dus dat ik er makkelijk ET37 onder kan zetten of iets in die richting. Klopt dit?

ik hoor het graag van jullie!!!
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

Evo driver

  • Gast
Re: Even voorstellen, met Mitsubishi colt 1.6 glxi 1998
« Reactie #34 Gepost op: mei 28, 2010, 01:16:32 pm »
ET waarde is bijna de belangrijkste waarde van de velg. Hoe lager de et waarde des te meer komt de velg naar buiten en heb je meer belasting op wiellagers en draagarmen enz. Een te hoge et waarde is ook niet goed dan lopen ze aan op de draagarmen en wielkasten. Het belangrijkste is dat je zo dicht mogelijk bij orgineel blijft. Met deze et waarde van 37 ga je geheid problemen krijgen met aanlopen in de wielkastranden achter bij het nemen van drempels etc.

gr .remco
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »