Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

een COLT CZ3 rijder stelt zich voor

Filluar nga Navius, Prill 29, 2010, 11:32:11 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Navius

Heey autoliefhebbers!

Ik kom me even hier voorstellen. Ik ben Marinus uit Lelystad. En ben 23 jaar oud. Ik ben hier terecht gekomen door dat ik een PB heb gekregen van Frank met de Grandis.

Zelf rij ik nu in een Colt CZ3 uit 2005
Volgens mij is het een ander type dan de standaard 1.3tjes. Ik heb namelijk vol lederen stoelen met stoelverwarming. En achter schijfremmen ipv trommels.

Kan iemand hier miss mij meer over vertellen.....

Hiervoor heb ik 5 jaar peugeot gereden. Was lid van 106xclusive en de 206club nederland.

FOTOS!!








sp1046mhs1

#1
Welcome  :D

Coltje-Corine

#2
welkom, nog meer coltjes  :mrgreen:

Chaoth

#3
Stukken beter dan zo'n Peugeot :P

Welkom! :)

Joeri

#4
heb zelf ook rondom schijven en volledig lederen stoelen
jij hebt ook de 16' 205 velgen op je auto
zie je ook niet vaak
vraag mij ook af hoe het komt
mijne is de diesel van 2005
hoop er ook meer van te horen

FrankieG3Grandis

#5
Ha Marinus, dat heb je snel gedaan :D Lekker he, zo'n Japanner. Je zult merken dat deze meer voor de deur staat, maar laten we niet al te zeer afgeven op de vorige auto. Hebben we een leuke tijd mee beleeft toch? Al die toertochten en zo, vooral die van jou :lol:

Evo driver

#6
Netjes hoor !! Volgens mij waren het alleen een van de eerste coltjes die met schijven achter kwamen. Maar dat hebben ze vrij rap omgeschakeld naar trommels. En die stoelen was toendertijd een optie dacht ik

Ik kan het verkeerd hebben maar zo te zien een lekkere complete auto

gr. remco

Joeri

#7
zelf heb ik de instyle dus is volledig uitgerust
idd een hele leuke auto en ik hoop dat je evenveel plezier ermee hebt als mij Navius

Navius

#8
Citim nga: "FrankieG3Grandis"Ha Marinus, dat heb je snel gedaan :D Lekker he, zo'n Japanner. Je zult merken dat deze meer voor de deur staat, maar laten we niet al te zeer afgeven op de vorige auto. Hebben we een leuke tijd mee beleeft toch? Al die toertochten en zo, vooral die van jou :lol:

jah goed, ik dacht gelijk even aamelden 8-)  de tijd bij de 206club was geweldig. Veel nieuwe vrienden leren kennen. ik ga nog steeds met ralph (dat leuke groepje) om. De toertochten waren super altijd wel mooi weer!

Navius

#9
Een beetje een late reactie, maar ik heb het ook druk met werk enzo.

Maar leuke spontane reactie, dank jullie wel:)

Volgens mij is het idd de eerste versie van de CZ3 zo uitgevoerd. Ik heb ook een INSTYLE. Nog ff gegoogled :lol:

GTI-tje

#10
Hoi Navius,

Ook ik heet je van harte welkom hier op MOC forum, valt mij op dat de laatste tijd zich véél mensen aanmelden met een Colt, is uiteraard helemaal niets mis mee. Gave Colt CZ3 heb je, ik wens je veel en vooral veilige kilometers toe met de Colt.

Grt Hans (GTI-tje)

giofonix

#11
Hey, nice car. Heb gisteren mijn CZ3 op mogen halen:P

Heb je de auto al uitgeprobeerd op de autobaan? Volle snelheid? Zo ja:D Hoe hard ging die? De mijne haald op een klein stukje 180 km/h. Met airco aan. Maar de boekjes geven aan dat die 190 km/h moet gaan. Wel vreemd :shock:

Joeri

#12
de 16" velgen zijn 205 mm breed, gaat normaal iets minder hard dan met de 15" 195 mm breed

giofonix

#13
De 16" 205mm zijn standaard. Zal dus niks mogen uitmaken. Maar ik ga eerdaags even naar germany:P Kijken wat die daar doet. dan test ik hem op een grotere afstand met de airco en zonder de airco. Ze zeggen normaal ook. airco kost je 10% motorvermogen. 109-10%=98.1 PK. Das niet veel meer dan de 1.3. Dus achteraf gezien zou het daar dus aan kunnen liggen :lol:

Joeri

#14
205 mm is 10mm breder dan 195mm
195 mm is standaard tegenwoordig op de coltjes en daarmee is zijn top ook berekend
die 10mm extra bandbreedte maakt dat je sneller kan optrekken door meer grip maar ook meer wrijving bij hoge snelheden dus ligt de top lager