Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

effe voorstellen

Filluar nga evolve, Prill 28, 2010, 04:32:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Robbert

#30
Mooie Lancer EVO :lol:  mensen kinder waar zijn we mee bezig hier, dit is gewoon een 1.5 GLXi 12V met 90pk en als het al een EVO moet zijn dan is de motor er naderhand ingezet, maar dat lijkt mij zeeeeeeeer onwaarschijnlijk :shock:

bugsvoyager

#31
hmmm
helaas vincent
ik ben normaal gesproken heel nuchter in de zaken en hoor ik liever eerst van beide kanten het verhaal.
maar nu lees ik de hele verhaal snap ik helemaal niks meer van.
spelfouten oke.
maar om effe alles goed te begrijpen.
stel je zou geen vincent heten en ook niet in belgie.
het verhaal die je intype (vertel) is heel erg verwarrend.
ik snap ook aan de jongens hier heel erg goed dat ze net mee combineerd (met een derde zelfde persoon).
maar van jouw kant zit ik nu een grote vraagteken.
mijn vraag aan jouw hoe oud ben je?
want als ik nu moet geloven dan schap ik de eerste pagina helemaal weg.

-je werk bij je pa in de garage. (oke geloof ik je best ga niet op details in maar wil toch graag weten wat voor garage je vader doet een gewoon garage tuning zaak autodealer)
-je gaat misschien in de toekomst de zaak overnemen. (zaak overnemen kan ook natuurlijk)
-je heb div skyline en supra gekocht en inbezit gehad (weet niet hoe oud je ben en wat werkelijk werk je heb gedaan of nog doet maar zijn wel een van de duurdere auto's en als je via pa garage is dat wel mogelijk te bekostigen)
-je zegt dat je geen kennis van deze type rally auto en je kijkt alleen maar tv of zie je dat op films zo'n type als the fast and the furieus en meteen alle kennis heb.(sorry hoor geen woorden hier meer voor)
-en nu zeg je ook nog erbij dat je veel mee ga naar meeting zoals drift orginisatie.(dan zul je ook veel sociale netwerk daar kunnen maken en info uitpikken over evo als je zo leuk vind van rally)
-je heb volgens op papier een evo4 gekocht uit 1991?(die wil ik eigenlijk wel zien vind wel een vreemde zaak dan ben je waarschijnlijk zwaar opgelicht als dat opsta en je krijg een 1.5 lancer)

hele apparte zaakje hier. ik kan je nu verlopig ook niet helpen dat je auto niet start zolang je hier niet op kan antwoorden.

dus ja als je hier beetje uit kan leggen word het verhaal wat duidelijker.

evolve

#32
nou ik ben blij dat jullie me al hebben kunnen zeggen wat voor wagen het is want op papier staat het nu dus fout wat ik heel raar vind maar goed ik ben heel blij dat jullie me geholpen hebben.

en heb zelf in de Uk gevraagt wat dit voor type wagen was en hun vonde het ook al raar dat het als evo4 werd gezien op papier dus ja zal een fout zijn denk ik????

en dan effe om de vraage te beantwoorde ik ben 24 word 25 jaar in mei.
men pa heeft gewoon een garage in rosendaal waar hij 2 de hands wagens verkoopt zo als opel en citrowen en zo en ik ben daar gewoon schade hersteller en spuiter om dat ik dat supper leuk vind.
en over de evo weet ik min of meer niks.
heb er wel al een paar gezien maar nog nooit een oude evo of zo.
en ja je hebt ook veel lancers tegenwoordig die op een evo lijken wat ook al mooi oogt maar ja natuurlijk geen echte is ey
maar ben al blij dat jullie me wilde zeggen wat het voor wagen was.

mercie in iedergeval.

en voor de mensen die denken dat ik een oplichter ben ik verkoop niks op mijn spullen na.
en ik heb een appartementje in leuven waar ik in het weekend ben niet door de week dan logeer ik bij mijn ouders in middelburg.

groetjes van vincent.

Jelmer-Eclipse

#33
Post is een foto van je skyline supra 350z ferrari enz...
dat maakt het een stuk makkelijker jezelf te bewijzen tegenover ons.
velen van deze auto's zullen wel bekend zijn in de omgeving neem ik aan.. of staan ze 24/7 365 dagen per jaar in de garage?
En kan me toch niet voorstellen dat je hier geen foto's van zou hebben:)

dus ik zegggggg FOTOOOOOOO'SSS wat denken jullie:D

Debbie

#34
Ik zou voor 20,- euro nog niet eens zo'n oude bak op mijn oprit willen als ik zulke dikke sportwagens heb!!!

Coltje-Corine

#35
Citim nga: "Debbie"Ik zou voor 20,- euro nog niet eens zo'n oude bak op mijn oprit willen als ik zulke dikke sportwagens heb!!!

nouja, als je hem opknapt en dan kan verkopen voor paar euries meer... tja

maar inderdaad..

wij zijn fotoverslaafd  :twisted:

sp1046mhs1

#36
Een heel erg vreemd verhaal.

Ik wil de MOD's verzoeken dit verder op de achtergrond uit te zoeken en dan met een oordeel te komen. :idea:

Deze wijze van en publique handelen vind ik niet correct. :!:
Wanneer iemand onschuldig is, dan zou men onterecht aan de schandpaal genageld kunnen worden. Wanneer men schuldig is, dan lijken mij de consequenties duidelijk...  :ugeek:

Coltje-Corine

#37
ik zeg, doen  :)

sp1046mhs1

#38
Citim nga: "Coltje-Corine"ik zeg, doen  :)

Doen ze het ook?  :mrgreen:

Evo driver

#39
Dit lijkt mij moeilijk uit te zoeken en tot nu toe lijkt het er niet op dat deze meneer hier op het forum mensen oplicht.

Jelmer-Eclipse

#40
Citim nga: "Evo driver"Dit lijkt mij moeilijk uit te zoeken en tot nu toe lijkt het er niet op dat deze meneer hier op het forum mensen oplicht.


dus niet : schuldig tot de onschuld is bewezen:D???

Joeri

#41
ik vind dat het allemaal wel rustiger kan
ik ken ook een vincent wiens pa handelt in 2de hands wagens waar hij af en toe voor werkt
daarbij heeft hij zijn velgen (al dan niet wat duur) te koop staan
als je ze wilt, koop ze! wil je ze niet, laat het voor iemand anders
geen nood dat iedereen hier effe conclusies trekt over zijn verhaal

Rayner

#42
Ik heb niets meer te zeggen dan : Kom maar op met die foto's ;)

evolve

#43
Hey allemaal is effen geleden dat ik hier ben geweest had wat problemen met men internet.
Voor dat ik wat mooie foto's post voor jullie had ik effen een vraag als dat kan?
Ik wil een sport stuur in men 20 euro auto stekken om hem der wat stoerder uit te late zien maar nu zit ik met het probleem dat ik op dit ben gestoten die foto.






Weet iemand hoe je dat er af krijgt zo dat ik een stuur naf kan stekken?

Groetjes van Vincent.