Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

effe voorstellen

Filluar nga evolve, Prill 28, 2010, 04:32:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Rayner

#15
Citimvolgens street hier op het forum, werkte Vincent van JPC-imports samen met skyline parts uk. En kon alleen hij de auto daar gaan halen.
Kon het niet laten om effe een mailtje te sturen, en ben vriendelijk gevraagd om het hier effe neer te zetten.

dit was de eerste mail
I have sold them parts before, vincent (jpc- imports) was supposed to be buying the Subaru 2 weeks ago but never came and has had no contact since, he still owes me money from a previous deal.
What is your relationship with jpc ?

en de tweede mail
Thank you very much for the information, please (if you have time) say on Belgium / Dutch forums that I have no connection with this person and he owes me around £400 for parts and a deposit I put on a Skyline for him.

The Subaru is here and is for sale.

He told me that he had taken 10,000 euros payment for the Subaru from a customer and he was coming to get the car 2 weeks ago, I have not been able to contact him since.

He said he was in the U.K. 2 weeks ago to buy a Dodge ram, I spoke to his girlfriend and she said he was in the U.K. buying the Dodge and my Subaru.


Many Thanks

Anthony Scott (Director)

Zegt genoeg lijkt mij...

Rayner

#16
CitimTHIS USER IS DANGEROUSLY DODGY!!

Vincent is wanted number 1 on the skyline user list !

This person is a scammer on the highest level.

Banned and Warned on almost every forum in Holland and Belgium with his lie's.
The biggest topic about one sole scammer is on skylineclub.nl about this guy.

Seriously ... this dude is most dodgy person EVER.

Hahaha je maakt vrienden jonge!  :lol:

http://www.gtr.co.uk/forum/124292-my-sk ... c-2-a.html

Rayner

#17

Coltje-Corine

#18
een evo uit '91 lijkt me idd ook sterk, ook voor €20,-..

maar is het niet een beetje lullig om iemand meteen van zulke dingen te beschuldigen?
er zullen vast meer mensen vincent heten  :?

nou is het allemaal wel heel toevallig, maar dan nog..?

evolve

#19
kan ook kloppen op het papier van inschrijving staat lancer evo4 28/07/1991 dus ja ik weet het niet zo meer met die wagen maar het is een koopje vond ik als ik tijd heb zal ik vanavond effe foto's plaatse der van.

groetjes.

Rayner

#20
Citim nga: "Coltje-Corine"een evo uit '91 lijkt me idd ook sterk, ook voor €20,-..

maar is het niet een beetje lullig om iemand meteen van zulke dingen te beschuldigen?
er zullen vast meer mensen vincent heten  :?

nou is het allemaal wel heel toevallig, maar dan nog..?

Dat hij vincent heet en uit Belgie komt? Ok no problems.
Dat hij exact de zelfde spelfouten maakt? Maakt hem verdacht.
Dat hij begint over het bezitten van Skyline's en Supra's en bluft over andere dingen? Dat veraadt hem.

Thom

#21
zoals hierboven al wordt gezegd,

- evo 4 uit 91 bestaat niet
- je bent schade hersteller en je hebt een sponsor
- je rijd 4 skylines van het schade herstellen
- taalgebruik, mensen die internationaal zaken doen kunnen wel engels, lees zijn berichten eens op dat engels-talige skyline forum. :S

ik weet niet, maar als iemand dit geloofd. dan verdien je het om opgelicht te worden

evolve

#22
nou ik weet nie maar kan ook zijn da de wagen op mijn vader zijn naam staan want het is zijn garage.
waar ik in mag werken en later mschien mag over nemmen.
dus ik weet niet?

en dat ik vincent heet kan ik niks aan doen mijn ouder hebben me zo genoemd niet ik :p
en toeval ja dat ik die wagens heb maar kan ook zijn dat ik der mee mag rijden en dat ze van men vader zijn en niet van mij maar goed.

en zo als belooft ik de foto's van mijn lancer.







Thom

#23
sorry om je teleur te stellen, maar dat is echt geen evo.

en even terug zei je nog dat je de auto's van je sponsor had?

wat is het nou, van je pa of je sponsor?
je snapt wel dat je nu niet echt geloofwaardig over komt?

Coltje-Corine

#24
het is allemaal wel eerrug toevallig ja, en je heb je geloofwaardigheid niet mee nee.. :S incl de spelfouten...

maar denk niet dat ik het verdien om opgelicht te worden :S
heb gewoon geen vooroordelen op mensen, trek zelf mijn oordeel wel.

evolve

#25
nee een heb ik gekregen van de sponcer ja das de R35 de eclipse heb ik zelf gekocht en deze lancer ook.
de rest is eigelijk van men vader maar goed.

by the way heb ik jullie hier dan nu al opgelicht?????????

want ik weet niet hoor maar dan licht iedereen iedereen op niet?
als je al niet meer mag voor stellen en niet mag woone in belgie met de naam vincent.
maar goed ik weet jullie punt nu over mij ook al kennen jullie me niet maar goed.


en sorry dat ik fout zat maar op de papieren die bij de wagen zitten staat lancer evo 4 dus ja daarom dat ik info kwam vragen.

ik ga hier verder geen woorde meer aan vuil makken want het is het niet waard.

groetjes van vincent.

Evo driver

#26
echt een raar verhaal je kent alle dikke auto's zoals skyline eclipse etc etc en je weet niet hoe een evo er uit ziet  :roll:

evolve

#27
Citim nga: "Evo driver"echt een raar verhaal je kent alle dikke auto's zoals skyline eclipse etc etc en je weet niet hoe een evo er uit ziet  :roll:
sorry ken ze alleen van in de film en van de auto rally maar een oude nog nooit in hande gehad of nog maar gezien kan ik ook niks aan doen.

ben nog niet zo oud en voor 20 euro is dit wel een koopje vind ik.
of is dat niet waar?
en eclipse ken ik al heel lang alleen ja zijn wel zeldzaame wagens wist niet dat er zo veel mensen een eclipse hadden.
en skyline tja wie kent het niet van de film??????

en japanners zijn beter vind ik dan duitse wagens zo als de opel die ik had dus ja en rij zowie zo liever benzine dan diesel.

dus als jullie me daar op veroordellen jammer dan dan is het maar zo.

groetjes.

Thom

#28
waarmee wordt je gesponsored dan, dat je zomaar ff een auto van pakweg 150.000 euro krijgt?
wat doe/kan jij dat een ander niet kan?

evolve

#29
ik help gewoon weg mee dingen te organizeere zo asl drift wars en nog een paar meetings en help mee aan tuningshoots en zo dus ben bijna overal aanweezig dus ja en waarom ik hem kreeg heb ik geen idee van sorry.
ben gewoon eerlijk ik weet niet waarom ik die wagen kado kreeg.

maar ik licht zo als je kunt zien niemand op tog?
ik bemoei me zelfs niet met jullie verkoop of ik verkoop zelfs niks aan jullie behalve men orgineele lichten van men eclipse en men velgen meer heb ik niet.

of vinden jullie dit ook al oplichten?????

groetjes.....