Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

effe voorstellen

Filluar nga evolve, Prill 28, 2010, 04:32:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

evolve

Hallo allemaal.

Ik ben vincent.
Ik ben 24 bijna 25 jaartjes oud.
En ben gek van auto rally voorral evo motor sport :p

Bij deze heb ik ook gelijk een vraag ik heb van de week een lancer evo 3/4 gekocht van 91 voor 20 euro in belgie de wagen hebben we tot huis gesleept en is veilig thuis aan gekommen.

Nu vandaag ben ik begonnen de wagen wat op te knappen en hem aan de praat te krijgen ik ben in leuven naar een mitsubishi garage geweest om is wat te informeere over deze wagen;

Nu zeggen ze me daar dat de wagen nie kan starten om dat er een anti diefstal chip op de benzine pomp en motor staat aan gesloote en dat ik die moet weg pakken........

Nu is men vraag waar zit die nu ergens?

Groetjes van vincent.

Joeri

#1
gast, 20 euro? en je hebt er een hele auto voor?
teach me  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:

Coltje-Corine

#2
20 euro... waren alle auto's maar zo goedkoop :P

maar welkom ^^

evolve

#3
dank je echt waar het is een heele auto zal zo snel mogelijk een paar foto's posten voor jullie.

hij was van een oude vrouw en die had hem gegeven aan haar zoon en ja die weet nie wat der mee doen dus ja zag ik hem staan en wou hem direct dus ja :p

ik heb ook een eclipse G2 en R34 GTR V-spec en een R33 gtst en een supra staan en een R35 dus ja :p nieuwe aan winst de evo 3 convert naar 4 of 5 ben der zelf nog niet aan uit :p

have fun greets van vincent.

Dj

#4
Leuk dit ! Laat die foto's maar komen :)

doom

#5
R35 als in Nissan GTR N35? :o Kerel mag ik jouw werk doen, indrukwekkend wagenpark! :)

evolve

#6
ja zo als in R34 GTR V-spec en nee je mag mijn werk niet doen :p
en effe tussen haakjes heb die wagen gekregen van mijn sponcer :p

alleen de R34 GTR en de R33 en de supra en evo 3/4 heb ik zelf gekocht en natuurlijk de eclipse waar ik nu aan bezig ben ook
:p
ik moet een grootere garage hebben denk ik soms maar goed lukt lekker de eene buiten en de andere binnen  :p

Chaoth

#7
Wat voor werk doe je?  :o

evolve

#8
Citim nga: "Chaoth"Wat voor werk doe je?  :o

ik ben een schade hersteller in rossendaal maar in men vrije tijd importeer ik wagen van UK of japan naar NL of be en verkoop ik onder dellen :p

en ja wie weet lol nog wel wa meer :p

Rayner

#9
NU WEET IK WIE JE BENT :shock:

Vuile leugenaar ;)

Rayner

#10
Vincent hier heeft een 'bedrijf' genaamd 'JPC Imports'. Zo'n bedrijf dat beweert dat ze auto's uit Japan halen, maar bestelling goedkope wrakken uit de uk halen en die voor duur doorverkopen. Veel mensen zijn opzoek naar Vincent omdat ze niet tevreden zijn en een 'vergoeding' willen. Dus als Remco zo lief is om mij z'n IP adress te geven, dan kan ik deze doorgeven aan de gedupeerde, en kunnen de zaken hopelijk opgelost worden.

Hoe ik weet dat het jij het echt bent? Je typt nog steeds als een mongool. ;)

evolve

#11
hoe bedoel je?????

ken ik jou dan?

ik kan me niet voorstellen dat ik u ken ik heb hier voor alleen met een opel astra gereden de nieuwe versie cabrio.
daar voor har ik die riverslide velgen gekocht maar die passen blijkbaar tog niet.

dus ja.

groetjes van vincent.

evolve

#12
Citim nga: "Rayner"Vincent hier heeft een 'bedrijf' genaamd 'JPC Imports'. Zo'n bedrijf dat beweert dat ze auto's uit Japan halen, maar bestelling goedkope wrakken uit de uk halen en die voor duur doorverkopen. Veel mensen zijn opzoek naar Vincent omdat ze niet tevreden zijn en een 'vergoeding' willen. Dus als Remco zo lief is om mij z'n IP adress te geven, dan kan ik deze doorgeven aan de gedupeerde, en kunnen de zaken hopelijk opgelost worden.

oke dit is wel leuk moet ik zeggen maar ik ken u echt niet en weet totaal niet waar u het over heeft?????
ik een bedrijg genaamd JPC nog nooit van gehoort ik zocht gewoon iets om mijn lancer evo 3 terug aan de praat te krijgen.
en kwam hier terecht sorry dat ik stoor.
maar wist niet dat als je vincent heete je gelijk zo iets zou verwachten????
maar wil hier zekker meer over wetten hoor :p

groetjes van vincent.

Evo driver

#13
mmmm ik weet niet wat ik er van moet denken maar een evo uit 91 ???????????????????????????????  De evo 1 komt uit 94 en een auto voor 20 euro ?????

Robbert

#14
Citim nga: "Evo driver"mmmm ik weet niet wat ik er van moet denken maar een evo uit 91 ???????????????????????????????  De evo 1 komt uit 94 en een auto voor 20 euro ?????

Hahahaha zo zat ik ook al te denken Remco!! Ik heb vorige week nog een schaalmodel gekocht van een Mitsubishi Starion 1/43 en die was 30€ duurder :lol:  En een EVO uit 91???? zal wel een Lancer GTi zijn denk ik. Even goed in de gaten houden want hier zit een luchtje aan....