Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

My 2nd Love ^.^

Filluar nga Coltje-Corine, Prill 03, 2010, 07:56:41 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Rayner

#15
Gaan voor gevlochten stalenremleidingen! Verschill merk je donders goed... Rubberen leidingen kunnen namelijk uitzetten waardoor het langer kan duren voordat de benodigde druk op de remmen geleverd kan worden. Bij gevlochten leidingen heb je dit dus niet :mrgreen:

Scoop staat gewoon voor de show hoor Chaot, alhoewel hij het blok wel een beetje koelt

Voor een meerjarenproject zou ik ook zeker niet gaan bezuinigen op nieuwe onderdelen. Gewoon de auto onderhouden met proppere onderdelen en je hebt een ride waar je nog jaaaaaaaaaaaaaaren van kan genieten! Oh wait.. it's a Mitsu... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuwen van kan genieten! :mrgreen:

Evo driver

#16
Het zijn niet de rubberen leidingen die verrot zijn maar de normale kopere leiding. En stalen remleidingen heeft zij niet nodig ze zit nog niet op het circuit :D maar idd op het circuit is het duidelijk merkbaar want ik heb ze er ook op zitten.

just_me

#17
:D  :lol:  :D  :lol: haha uuh "nog" niet?? hmm denk dat je haar daar niet zo gauw gaat zien ( althans op de baan, wel dernaast foto's maken ).

maar inderdaad Rayner, zowel voor de colt als voor mijn evo is wel de planning om er andere remmerij op te zetten.

gr. Kevin.

sp1046mhs1

#18
Mooi kleurtje!  8-)

Coltcao

#19
Ha da's leuk, deze colt ben ik ook nog wezen kijken destijds. Leuk kleurtje en natuurlijk de MITSUBISHI SPOILERKIT