Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vraagje Mitsubishi Owners Card en inloggen

Filluar nga Sancho, Prill 02, 2010, 02:48:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Sancho

Je kan met je Mitsubishi Owners Card, die tegenwoordig het onderhoudsboekje vervangt, inloggen op de site http://www.mymitsubishi.eu om je onderhoudsgeschiedenis na te zien.

Mijn vraag : als ik naar de site ga kom ik terecht op een inlog scherm. Wat moet ik invullen als user name en wat als password?
Ik ga er van uit dat dit de gegevens van op de Owners Card zijn, maar geen enkele combinatie lijkt te werken...

Coltje-Corine

#1
kan je die kaart dan bij de dealer halen?
zo ja, wat ben je er ongeveer voor kwijt of krijg je hem er gewoon bij?

Sancho

#2
Mitsubishi stuurt die op na aankoop van een nieuwe wagen. Elke kaart is uniek en gekoppeld aan een specifieke auto.

vinc

#3
zou da ni kunne da dat pas werkt na dat ge u eerste onderhoud hebt gehad? want nu kan er toch nog nie veel opstaan he,

miss moeten zij dat nog activeren zo

Coltje-Corine

#4
beetje jammer als het alleen bij nieuwe auto's gedaan wordt...

vinc

#5
ik heb dat hier nu juist eens geprobeerd ze,
 enne bij mij werkt het ze, op de brief da bij da kaartje zat staat het gebruikersnaam en wachtwoord, dees moede invullen en dan komde op alle geg. van une wagen en ziede wat er al gebeur is aan une wagen, bij mij stond er daar iets van een inspectie, ik neem aan dat dees de chek up is voor ik hem ben gaan hale,

is wel handig azo ze,

Sancho

#6
Fuck! Ik heb het kaartje in mijn map bij mijn papieren gestoken, en die brief vind ik vaneigen niet meer fuckneehe
Kzal maar eens vragen of ik een kopieke van die brief kan krijgen...