Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eindelijk! Mijn Ralliart!

Filluar nga Sancho, Mars 11, 2010, 04:29:52 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Sancho

Met een paar weken vertraging (blijkbaar ben ik niet de enige) ben ik hem vandaag gaan afhalen : mijn colt Ralliart.
Al 40 km op de teller, terwijl de dealer maar 5 km van huis is :mrgreen:


Chaoth

#1
Wow! Nette bak man!

Gefeliciteerd!  :mrgreen:

Coltje-Corine

#2
nice!  :mrgreen:

(meer woorden zijn niet nodig  ;) )

GTI-tje

#3
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 8-)  8-)  8-)  Héél veel plezier en veilige kilometers toegewenst met deze nieuwe aanwinst.

Mvg Hans (GTI-tje)

Robbert

#4
Strakke wagen man!! Lekker sportief en in Ferrari rood dus dat gaat helemaal goed komen! :D

vierstr

#5
Gefeliciteerd, mooie bak

Jan

Robbert

#6
Citim nga: "vierstr"Gefeliciteerd, mooie bak

Jan


Hallo Jan,

Ik zie dat jij in een New Colt Allshift rijd? mijn oom heeft exact dezelfde in de kleur mineral blue en de wagen bevalt hem uitstekend :D  6-traps automaat die je ook handmatig kunt schakelen. Ik heb er ook een dag mee gereden en moet zeggen dat de auto degelijk in elkaar steekt, het voelt allemaal solide aan en er zit een lekker luxe stuurtje in. De wagen ligt goed op de weg :)   En de 1.3 in het vooronder is lekker pittig. Het enige wat me opviel is het langzaam terug zakken in toeren "gas blijft even hangen" bij het op of terug schakelen. Verders een mooie Colt! En een hele verbetering ten opzichte van zijn voorganger die nogal anoniem was, maar dat is een persoonlijke mening.

vinc

#7
heel mooi in het rood!

ik zie dat Hans zen reclame badge er heeft opgehange, van mij mocht hij nie 8-) .

Veel veilige Km's toegewenst.

Sancho

#8
Citim nga: "vinc"ik zie dat Hans zen reclame badge er heeft opgehange, van mij mocht hij nie 8-) .

Mij stoort het niet. Het is bijna symmetrisch met het Ralliart logo aan de andere kant :mrgreen:

vinc

#9
Citim nga: "Sancho"
Citim nga: "vinc"ik zie dat Hans zen reclame badge er heeft opgehange, van mij mocht hij nie 8-) .

Mij stoort het niet. Het is bijna symmetrisch met het Ralliart logo aan de andere kant :mrgreen:


bij mij hangen er enkel nog de badge van Ralliart en het Mitsubishi logo op vind het beter zo,

moets het gene ralliart zen dan zou ik het ook late hange,

vind het wel schoon gedaan die badgkes van de garage

sp1046mhs1

#10
Blij voor je!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Sancho

#11
Gisteren een voorsmaakje gehad van het potentieel van mijn motor.
Stond aan de verkeerslichten naast een Renault Scenic. Bij het vertrekken keek de bestuurster met een arrogante kop opzij om dan met een schamper lachje gas te geven. Ik ben even naar 4000 toeren gegaan en toen ze daarna aan de volgende verkeerslichten achter mij stond keek ze heel beteuterd :twisted:

Deze autootjes zijn echt dolle pret. Als je iets sportief zoekt dat toch genoeg comfort biedt om lange ritten draaglijk te houden kan je eigenlijk niks beters kopen. Profiteer ervan terwijl ze nog te koop zijn!

Chaoth

#12
Citim nga: "Sancho"Profiteer ervan terwijl ze nog te koop zijn!

Dat heb je weer goed gezegd  :(

bass-lancer94

#13
ik hoop dat er veel verkocht worden.
is leuk voor de jeugd over 10 jaar wanneer ze betaalbaar zijn.

Coltje-Corine

#14
ik denk niet alleen voor de jeugd hoor  :twisted: