Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen!!!

Filluar nga Jeffrey91, Shkurt 10, 2010, 09:09:43 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Sancho

#30
@ Debbie : dat is mijn lievelingsmodel Colt, en in een supercoole kleur :!:

Coltje-Corine

#31
goh, bekend autotje  :mrgreen:

zien er allemaal echt goed uit!
best wel raar om "je eigen auto" zo terug te zien,

heb zo'n zelfde colt, 1.6 die te koop staat :) (ook dezelfde prachtige kleur :lol: )

Debbie

#32
Citim nga: "Coltje-Corine"goh, bekend autotje  :mrgreen:

zien er allemaal echt goed uit!
best wel raar om "je eigen auto" zo terug te zien,

heb zo'n zelfde colt, 1.6 die te koop staat :) (ook dezelfde prachtige kleur :lol: )

Hoe bedoel je Corine, 'je eigen auto' ????

Coltje-Corine

#33
niet dat het mijn auto is, maar ik heb precies dezelfde auto, zelfde type, kleur etc :)
zo bedoelde ik dat ;)

Debbie

#34
Ok, dacht misschien heb jij hem vroeger gehad.. voor Glenn nog. Staan momenteel wel 3 a 4 van die blauwe coltjes op marktplaats!!

bass-lancer94

#35
mooi kleurtje vin ik da. ik had bijna colt CAO GTI gekocht maar die was compleet afgetrapt dus toch maar niet gedaan.

Jeffrey91

#36
Heb nieuwe velgen op de Colt gezet, de vorigen waren wel goed, maar iets te breed. Bij het sturen kwamen ze tegen de stabilisatorstang aan, zodra ik foto's heb gemaakt zal ik ze uploaden! (Auto staat momenteel in de loods paar dorpen verderop ;) )

Grtz.

doom

#37
Gefeliciteerd met de auto en met het halen van je rijbewijs!

Coltje ziet er goed uit!

Toen ik mijn eerste auto kochtte (Nissan Sunny 1.4) had ik ook geen rijbewijs, dan kan je hem wel op je naam zetten maar moet je in de clausule van de verzekering vermelden dat je geen rijbewijs hebt. Dan mag er wel af en toe iemand anders meerijden, en je kan ook een vaste "chauffeur" opgeven"als iemand er regelmatig in rijdt.

Jeffrey91

#38
Oh handige informatie, thanks!