Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen!!!

Filluar nga Jeffrey91, Shkurt 10, 2010, 09:09:43 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jeffrey91

Hey mijn naam is Jeffrey, ik kom uit de regio Breda en ben 18 jr oud.
Heb sinds kort mijn eerste auto, een Colt 1.6 GLXi uit 1993. 190.000 op de teller, dus er is al aardig wat in gereden, maar rijdt nog heel goed voor zen leeftijd.

Er mist nog 1 ding: mijn rijbewijs! Als het goed is kan ik over ongeveer een maandje op en dan de weg op met de Colt. :D
Waarschijnlijk post ik binnenkort wel een foto'tje ofzo, maar heb nu even geen tijd om dat te doen.. fuckneehe

Groeten Jeffrey

Shabby

#1
Hey Jeff, ik ben ook nieuw op het forum, en heb ook eveneens al een auto maar geen rijbewijs! Ik heb een Mitsubishi Colt GLX i

Chaoth

#2
Welkom Jeffrey,

Je kunt dus een auto kopen zonder een rijbewijs?  :roll:

Sancho

#3
Mij heeft toch ook nooit iemand om mijn rijbewijs gevraagd als ik een auto ging kopen.
De eerste die daarom vraagt is gewoonlijk de verzekeraar.

sp1046mhs1

#4
Bij de tenaamstelling is mij altijd om een geldig rijbewijs gevraagd...  :roll:

Welkom! Erg leuk dat je je nu alvast meld. Maarre, je komt er niet eenvoudig mee weg, zo zonder foto's...  :twisted:

Rayner

#5
Welkom hier! Mijn autotje staat ook al klaar hoor, alleen heb ik liever wat anders, dus speur nog elke dag het web af (Ja, het is een golf :lol: )

Jeffrey91

#6
Thanks :P
Ben de auto wezen halen met iemand die een rijbewijs heeft en ook mee kon testen zeg maar, dus das was niet zo'n probleem, en de verzekering staat op een andere naam dus dat zit wel goed  ;).

Hier een foto:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JQMBUPOF.jpg

Grtz

sp1046mhs1

#7
Netjes!  8-)

Jeffrey91

#8
Thanks :D wel leuk zon forum met andere Mitsubishi gebruikers, kan er wel wat van opsteken!

Shabby

#9
Zo, zo, mooi karretje hoor! En super gave kleur heeft ie ook!

Stefan.

#10
Welkom hier :!:

Leuke auto om mee te beginnen, als het weer wat beter is tenminste... ;)

Jeffrey91

#11
Haha idd... het weer mag wel weer eens gaan meezitten, al die trein en bus vertragingen... word er gek van :P

Grtz

GTI-tje

#12
Ja welkom hier op het forum, leuke auto, en gaaf kleurtje! Nu snel je rijbewijs halen, kan je van de zomer lekker genieten van je mooie aanwinst.

Mvg Hans (GTI-tje)

Robbert

#13
Heey Jeffrey. Proficiat met je aanwinst! Mooie 1e wagen! En ook nog een luxe uitvoering in een mooi kleurtje! Mijn kamaraad "tevens werkzaam bij de Mitsubishi Dealer" heeft een rode colt GLXi gehad, een 94er. Die is weggegaan met een tellerstand van 376.000km geloof ik, dus dan heb je nog even hahahaha. En zijn rijsltijl is niet bepaald die van een bejaarde dus het zijn beresterke motoren die niet gauw stuk gaan! Veel plezier ermee! :)  PS: Ik Rijd in een Galant 2.0 GTi 16V van 1992.

GTI-tje

#14
Citim nga: "Robbert"Heey Jeffrey. Proficiat met je aanwinst! Mooie 1e wagen! En ook nog een luxe uitvoering in een mooi kleurtje! Mijn kamaraad "tevens werkzaam bij de Mitsubishi Dealer" heeft een rode colt GLXi gehad, een 94er. Die is weggegaan met een tellerstand van 376.000km geloof ik, dus dan heb je nog even hahahaha. En zijn rijsltijl is niet bepaald die van een bejaarde dus het zijn beresterke motoren die niet gauw stuk gaan! Veel plezier ermee! :)  PS: Ik Rijd in een Galant 2.0 GTi 16V van 1992.

en die zijn ook beresterk ik heb er zelf ook één :lol:  :lol:  :lol:  :lol: