Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Daaaaaaaar ist ie dan!!!

Filluar nga Shabby, Shkurt 10, 2010, 02:17:30 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Shabby

#15
Dat geloof ik zonder meer maar ik denk dat voor een ieder, zijn of haar auto'tje een bijzondere waarde heeft, of dat nou in geld is of in emotionele waarde.

GTI-tje

#16
Citim nga: "Shabby"Dat geloof ik zonder meer maar ik denk dat voor een ieder, zijn of haar auto'tje een bijzondere waarde heeft, of dat nou in geld is of in emotionele waarde.

Daar ben ik het helemaal mee eens

Shabby

#17
@ GTI-tje: Dank je wel, ik denk dat mijn coltje straks een enorme meerwaarde krijgt (emotioneel gezien dan), dit vanwege het feit dat het mijn allereerste auto'tje is. Of zijn vrouwen daar sentimenteler in?

GTI-tje

#18
Citim nga: "Shabby"@ GTI-tje: Dank je wel, ik denk dat mijn coltje straks een enorme meerwaarde krijgt (emotioneel gezien dan), dit vanwege het feit dat het mijn allereerste auto'tje is. Of zijn vrouwen daar sentimenteler in?

Ik denk dat vrouwen daar sentimenteler in zijn, want mijn vrouwtje kan ook moeilijk ergens afscheid van nemen, maar hoe het mij staat.........tsja misschien een beetje? ;)  ;)  ;)  ;) want mannen zijn stoer en sterk 8-)  8-)  8-)  hoewel :mrgreen: :lol:  :lol:

sp1046mhs1

#19
Citim nga: "GTI-tje"
Citim nga: "Shabby"Dat geloof ik zonder meer maar ik denk dat voor een ieder, zijn of haar auto'tje een bijzondere waarde heeft, of dat nou in geld is of in emotionele waarde.

Daar ben ik het helemaal mee eens

+1 ;)

Sancho

#20
Citim nga: "GTI-tje"
Citim nga: "Shabby"@ GTI-tje: Dank je wel, ik denk dat mijn coltje straks een enorme meerwaarde krijgt (emotioneel gezien dan), dit vanwege het feit dat het mijn allereerste auto'tje is. Of zijn vrouwen daar sentimenteler in?

Ik denk dat vrouwen daar sentimenteler in zijn, want mijn vrouwtje kan ook moeilijk ergens afscheid van nemen, maar hoe het mij staat.........tsja misschien een beetje? ;)  ;)  ;)  ;) want mannen zijn stoer en sterk 8-)  8-)  8-)  hoewel :mrgreen: :lol:  :lol:

Mijn vriendin hecht zich zeker meer aan dingen dan ik. Toen ik mijn Yaris inruilde voor de Corolla heeft ze echt wel een traantje weggepinkt.
Maar nu de Corolla vervangen wordt door een Colt is ze dan weer heel tevreden dat we opnieuw een klein rood wagentje hebben :mrgreen:

Coltje-Corine

#21
ik ga geen traantje wegpinken als ik de mijne verkocht heb.. ga er juist MEEEEEEEEER op vooruit  :mrgreen:

(en nee ik verklap niet nog veel meer  :twisted: )

Shabby

#22
@ Coltje-Corine: Ook niet een heeeel klein beetje verklappen?

Coltje-Corine

#23
nou........








nah, dan is de lol eraf  :mrgreen:

Chaoth

#24
Dit moeten we even Evolueren  :twisted:  :P

sp1046mhs1

#25
Evoluerende vrouw? Nee, dank je, ben al getrouwd! :twisted:

bass-lancer94

#26
grill lijkt opt die van een rover 300 ist da geloof ik.... miss zou je die moeten kopen.... daar van zijn de deurpanelen ook (nep) hout

Shabby

#27
Tja ieder het zijne ik het mijne... ik ben erg blij met mijn auto'tje ongeacht of men de grill nu wel of niet mooi vind. Het is toch écht een Mitsu... het spijt me... kijk er anders maar niet naar  ;)

Sancho

#28
Niks van aantrekken, het is jouw auto ;)

vierstr

#29
Zo is dat  zeker weten.

 :mrgreen:

Jan