Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Daaaaaaaar ist ie dan!!!

Filluar nga Shabby, Shkurt 10, 2010, 02:17:30 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Shabby






Chaoth

#1
Mooie auto.. alleen de grill... tsjah.. die vind ik dus megalelijk :P

Verder zeer nette auto :)

Sancho

#2
Ik ben ook niet direct te vinden voor die grill.
Het interieur daarentegen is heel knap!

Shabby

#3
Grappig, ik vond die grill juist grappig! Gelukkig maar anders had ik hem niet gekozen hihi!  :lol:

sp1046mhs1

#4
Die ziet er keurig uit, hoor!  8-)

Shabby

#5
Dank je wel! Ja we gaan hem maandag ophalen en dan gaat hij de loods in tot ik mijn rijbewijs heb zucht...

Robbert

#6
Proficiat hoor!

en ik vind die gril ook super!  :D   geeft hem net dat stukkie extra, die standaard bumper met gril is dodelijk saai!

Veel plezierige kilometers! Maar dat zal wel gaan lukken met een mitsubishi!

Groetjes Robbert

Shabby

#7
@Robbert: Thanx! Ja ik vind de grill ook net dat beetje meer hebben, iets meer stijl en klasse geven... ik hoop snel te kunnen gaan toeren!

Chaoth

#8
Ik vind het er juist goedkoop uit zien   :oops: :lol:

Een mislukte poging om het er luxer uit te laten zien.  :roll:

Ps. ik heb net ff het 'gewone' model opgezocht en moet zeggen dat die grill er nog slechter uitziet  :lol:

Maar ik heb natuurlijk al een getunede voorkant in gedachten  :roll:  :twisted:

GTI-tje

#9
Citim nga: "Chaoth"Ik vind het er juist goedkoop uit zien   :oops: :lol:

Een mislukte poging om het er luxer uit te laten zien.  :roll:

Ps. ik heb net ff het 'gewone' model opgezocht en moet zeggen dat die grill er nog slechter uitziet  :lol:

Maar ik heb natuurlijk al een getunede voorkant in gedachten  :roll:  :twisted:

Nou dan verschillen wij wel van smaak (en dat mag natuurlijk) ik ben het met Shabby en Robbert eens dat de chrome grill  de auto meer uitstraling geeft.

Jeffrey91

#10
Netjes hoor!! 8-)

Shabby

#11
Tja, zoveel mensen zoveel smaken! Gelukkig maar dat niet iedereen mijn Coltje mooi vond anders had ik misschien wel achter het net gevist  ;)

Chaoth

#12
Hans, ben al wat terug gekomen op mijn woorden m.b.t. de grill. De chrome versie ziet er beter uit dan de standaard, maar ik ben meer voor de grill met gaas  :mrgreen:

Robbert

#13
Citim nga: "Chaoth"Hans, ben al wat terug gekomen op mijn woorden m.b.t. de grill. De chrome versie ziet er beter uit dan de standaard, maar ik ben meer voor de grill met gaas  :mrgreen:

Je moet jezelf dus eerst op de hoogte stellen voordat je van alles loopt te typen :mrgreen:  en een gril met gaas........eeeeuhh neee....sorry...dat is mij te AUTOSTYLE achtig, foute tuning dus hahaha

Chaoth

#14
De mijne koop je anders nergens  :mrgreen: