Welkom op het forum!Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.
Dat geloof ik zonder meer maar ik denk dat voor een ieder, zijn of haar auto'tje een bijzondere waarde heeft, of dat nou in geld is of in emotionele waarde.
@ GTI-tje: Dank je wel, ik denk dat mijn coltje straks een enorme meerwaarde krijgt (emotioneel gezien dan), dit vanwege het feit dat het mijn allereerste auto'tje is. Of zijn vrouwen daar sentimenteler in?
Citaat van: "Shabby"Dat geloof ik zonder meer maar ik denk dat voor een ieder, zijn of haar auto'tje een bijzondere waarde heeft, of dat nou in geld is of in emotionele waarde.Daar ben ik het helemaal mee eens
Citaat van: "Shabby"@ GTI-tje: Dank je wel, ik denk dat mijn coltje straks een enorme meerwaarde krijgt (emotioneel gezien dan), dit vanwege het feit dat het mijn allereerste auto'tje is. Of zijn vrouwen daar sentimenteler in?Ik denk dat vrouwen daar sentimenteler in zijn, want mijn vrouwtje kan ook moeilijk ergens afscheid van nemen, maar hoe het mij staat.........tsja misschien een beetje? ;) ;) ;) ;) want mannen zijn stoer en sterk 8-) 8-) 8-) hoewel :mrgreen: :lol: :lol: