Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen Eclipse 2g gsi

Filluar nga Jelmer-Eclipse, Shkurt 03, 2010, 07:01:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Chaoth

#15
Ze zijn wel veeeel goedkoper te krijgen.

Misschien kun je ook de onderdelenlijn gebruiken, omdat het een standaard bumper betreft. :)

Jelmer-Eclipse

#16
Citim nga: "Chaoth"Ze zijn wel veeeel goedkoper te krijgen.

Misschien kun je ook de onderdelenlijn gebruiken, omdat het een standaard bumper betreft. :)

en waar vind ik de onderdelen lijn XD

Chaoth

#17

Rayner

#18
Joo Jelmer, dat is de bumper van de 2GB Eclipse, hier in europa is alleen de 2GA geleverd... Dus dat wordt sowieso shippen vanuit usa (Wat ik niet kan aanraden) Kijk anders op http://www.fullcartuning.nl daar hebben ze genoeg bumpers voor de 2G Eclipse (hun democar is een 2G spyder) De Buddyclub bumper komt aardig in de buurt! :mrgreen:

Goodluck!

Edit : Dingdong fuckneehe

Zie dat jullie daar al hebben gekeken... Nja ik zit ook op USA forums. Dus als er wat is, vraag maar raak  ;)

Rayner

#19
Citim nga: "Rayner"Joo Jelmer, dat is de bumper van de 2GB Eclipse, hier in europa is alleen de 2GA geleverd... Dus dat wordt sowieso shippen vanuit usa (Wat ik niet kan aanraden) Kijk anders op http://www.fullcartuning.nl daar hebben ze genoeg bumpers voor de 2G Eclipse (hun democar is een 2G spyder) De Buddyclub bumper komt aardig in de buurt! :mrgreen:

Goodluck!

Edit : Dingdong fuckneehe

Zie dat jullie daar al hebben gekeken... Nja ik zit ook op USA forums. Dus als er wat is, vraag maar raak  ;)

Edit : Shit, ik weet welke auto dat is! Neeeeeeeen  :cry:  :cry:  :cry:

Zorg er goed voor  ;)

Dennis1987

#20
Dat is toch een voorbumper van een GST/GSX?

Jelmer-Eclipse

#21
Citim nga: "Rayner"
Citim nga: "Rayner"Joo Jelmer, dat is de bumper van de 2GB Eclipse, hier in europa is alleen de 2GA geleverd... Dus dat wordt sowieso shippen vanuit usa (Wat ik niet kan aanraden) Kijk anders op http://www.fullcartuning.nl daar hebben ze genoeg bumpers voor de 2G Eclipse (hun democar is een 2G spyder) De Buddyclub bumper komt aardig in de buurt! :mrgreen:

Goodluck!

Edit : Dingdong fuckneehe

Zie dat jullie daar al hebben gekeken... Nja ik zit ook op USA forums. Dus als er wat is, vraag maar raak  ;)

Edit : Shit, ik weet welke auto dat is! Neeeeeeeen  :cry:  :cry:  :cry:

Zorg er goed voor  ;)

ken je mijn auto?

Rayner

#22
Nissan de Wit

103k km

xx-JPN-x toch? of xx-JDN-x iets in die richting :lol:

Jelmer-Eclipse

#23
Citim nga: "Rayner"Nissan de Wit

103k km

xx-JPN-x toch? of xx-JDN-x iets in die richting :lol:

ja klopt

nette auto hoor alleen de wit ik dcht dat het een goede zaak was maar ze zijn best wel lui...
mijn distrubutie zouden ze doen bij de aflevering zeggen ze ineens hij is al 10000 km terug gedaan dat was 2 jaar geleden zeggen ze...en niks geen bewijs dat het gedaan is.. behalve dat ze een nieuwe stikker erop geplakt hebbe;/ :?

Thom

#24
die bumper die je zocht. is dat niet van het face lift model?

want degene met die voorbumper hebben ook een zwart interieur ipv een licht grijs.

Jelmer-Eclipse

#25
Citim nga: "Thom"die bumper die je zocht. is dat niet van het face lift model?

want degene met die voorbumper hebben ook een zwart interieur ipv een licht grijs.

idk denk niet dat het face lift model word genoemt maar ik hou voorlopig deze erop schuif nu al welis over de hoge drempels met me sleephaak

Rayner

#26
2GB is het facelift model. Andere koplampen, bumper,skirts en achterbumper. Zwart interieur was een optie op de Turbo en AWD Turbo modellen en zijn zeer gewild overal ter wereld :mrgreen:

Jelmer-Eclipse

#27
heb ff uitgezocht hoe dat zit met die j en ET waardes

J = de breedte
ET= hoe hoger de ET des te meer de velg naar binnen valt en is de et lager komt de velg naar buiten zetten 5mm afwijking is acceptabel heb ik gelezen

dus ik kan kieze voor de 9j breede sloffe of 8j
std velgen zijn 6j dus ik denk dat ik voor de 8j ga
zowiezo dat dit ze worden:D


Rayner

#28
 :lol:

Maargoed, die velgen zullen zeker nice gaan staan op de 2g! Ik weet niet hoe groot je ze gaat nemen maar dit is zeker nice :


Jelmer-Eclipse

#29
heb de bumper best wel goedkoop gevonden met free shipping

http://www.autopartswarehouse.com/detai ... 986-1.html

jmmr ze kunnen niet naar NL versturen