Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Snipes stelt zich voor!

Filluar nga Snipes, Janar 30, 2010, 08:31:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Snipes

Hallo allen,

Ik ben Wesly en ben woonachtig in Spijkenisse. Vandaag de deal rond gemaakt voor een Mitsubishi Lancer Comfort Wagon 1.6i uit 2003:


Vanwege gezinsuitbreiding in de vorm van een hond, zijn mijn vriendin, dochter en ik op zoek gegaan naar een station en de Lancer heb ik altijd al een van de weinige mooie stations gevonden.
Moet wel een hobby van me opgeven voor deze auto, namelijk mijn getunede Chrysler Neon 2.0i uit 2000:

Deze staat overigens nog te koop :D

Heb het forum nog niet echt bekeken, maar ben wel op zoek naar wat performance onderdelen! Dus als iemand een linkje heeft ;)

Hoop dat ik hier net zoveel info kan vinden en plezier heb als op het neonforum!!!

Grtzzz

Rayner

#1
Welcome Mr. Snipes!
What you runnin' under the Neon's hood? :mrgreen:

Snipes

#2
Niet veel bijzonders hoor. Gewoon een 2 liter 16 kleppertje met een CAI en open eind dempertje!

Chaoth

#3
Welkom.

Toch een hele verandering. Vanwaar de keuze voor Mitsubishi?  :mrgreen:

Snipes

#4
We waren op zoek naar een station en de Lancer vind ik een van de weinige mooie stations. Toen een proefrit wezen maken in deze, we zouden daarna nog gaan kijken voor een andere auto, maar zover is het niet gekomen ;)

Iemand die weet waar ik wat tuning/performance spullen kan krijgen voor deze auto?
Denk aan een cold air intake, veerpootbrug, dat soort "kleine" dingen...

vierstr

#5
welkom, have fun here


Jan

Stefan.

#6
Welkom hoor met de nette lancer :!:

Soms moet je inderdaad enkele dingen laten varen... ;)

sp1046mhs1

#7
Welkom!

Voor tuning zou je eens contact kunnen opnemen met forumlid MD, hij heeft hier een bedrijfje in. KLIK-KER-DE-KLIK.  ;)

Rayner

#8
Citim nga: "Snipes"Niet veel bijzonders hoor. Gewoon een 2 liter 16 kleppertje met een CAI en open eind dempertje!

420a?

Snipes

#9
Citim nga: "Rayner"
Citim nga: "Snipes"Niet veel bijzonders hoor. Gewoon een 2 liter 16 kleppertje met een CAI en open eind dempertje!

420a?

Zegt me niks :shock:
Het is een 130pk blok, SOHC. Voor de rest weet ik er eigenlijk niet veel van....

Coltje-Corine

#10
Welkom 8-)

mooie chrysler, wist niet dat ze ook sportieve modellen hadden :mrgreen: