Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Lancer Special (Marijke)

Filluar nga Lancer Special, Janar 26, 2010, 03:13:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Lancer Special

#15
Mijn celica weegt maar 1000 kg. dus lichter dan de station ;)  

Oom agent heb ik nog niet gezien. Denk dat ze met niet durven aan te houden hahaha, en anders betaal ik hem netjes..

Chaoth

#16
maar 1000 kg?

Wat voor blok ligt erin dan?

Lancer Special

#17
een 1.6 liter. Is meer dan genoeg voor deze wagen hoor :) een 2 liter is gelijk een heel stuk zwaarder en weegt 1250 kg.

Chaoth

#18
Zat ik dus steeds te kijken naar de 2L uitvoering....  fuckneehe

Lancer Special

#19
we kunnen het nog oplossen voor je ;)

Chaoth

#20
Hihihi, wattan?

Hebbie toevallig 1 te koop staan?  :roll:  :mrgreen:

Lancer Special

#21
zelf niet, maar er zijn er genoeg! Ik heb er zo een gevonden voor je.

Rayner

#22
Swap? :mrgreen:
Gelijk turbo gaan joh! :lol:  3GTSE ftw!

Lancer Special

#23
Turbo?? Nee dat zuipt en dan heb je weer een veel zwaardere auto..

sp1046mhs1

#24
Nee, een Partner 1.4 op gas, dát zuipt...  :lol:

't Is net een Chevy, maar dan zonder dat mooie geluid...  :shock:

Gelukkig is de gasprijs nog steeds voordeliger!  ;)

Lancer Special

#25
Partner? Chevy? We gaan hier niet schelden he ;)

sp1046mhs1

#26
Ben niet zo makkelijk stil te krijgen, hoor!  :twisted:

Nee, je bent hier net nieuw, korte toelichting over mijn situatie: ik heb 3 jonge kids. In m'n Lancer '97 (sedan) pastten geen 3 kinderzitjes op de achterbank. Een betaalbare Mitsubishi (of Jap) waar dit wél bij kan was/is zo 1-2-3 niet voor hande. Mede omdat ik een G3 wil. Hetgeen wél verkrijgbaar was, had giga veel km's gemaakt, of woog dusdanig zwaar dat het niet meer rendabel was ivm verzekering en wegenbelasting.
Uit pure noodzaak uitgeweken naar een Franse ( bitchslap ) auto. Maar mijn hart is én blijft Japans. Als het maar op gas rijd!!?!  :twisted:  Maar mijn tijd komt nog wel. "I'll be back!"  8-)

Lancer Special

#27
Oh leuk! Autolevensverhalen :D

Zal ik ook even in 5 regels?
eerste celica total gereden door iemand in een franse auto die dacht dat ie wist waar ie heen ging, 1,5 jaar in ziektewet gezeten daardoor. Nu 2 Celica's thuis, 2 motoren, een lancer wagon en een volvo v40 van de zaak van m'n man. Beetje veel misschien maar ach, Celica's rijden alleen met mooi weer. Lancer wagon leuke wagen voor erbij, veel ruimte, maar mis het sportieve, iets kleinere autootje, vandaar dat ik hem verkopen wil en iets anders kopen wil. We willen geen kinderen dus ruimte hoeven we eigenlijk niet!

Als je kids ouwer zijn dan komt het vanzelf weer :)

Chaoth

#28
Lepel er een evo 3 blok in, dan piep je wel anders.  :twisted:  :mrgreen:

Lancer Special

#29
Ja ook leuk, als je geld over hebt