Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Lancer Special (Marijke)

Filluar nga Lancer Special, Janar 26, 2010, 03:13:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Lancer Special

Hey beste mensen,

Ik zal me even voorstellen voor ik m'n auto hier te koop zet.
Ik ben Marijke en kom uit Zevenaar, afgelopen augustus m'n Lancer Wagon gekocht, rijdt super, ontzettend handig en groot, maar wil toch wat sportievers rijden dagelijks dus ga op zoek naar wat anders.
Heb in de garage ook nog een Toyota Celica staan voor de mooi-weer-ritjes.

Het schijnt dat ik een Special edition heb, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hieronder de link naar de marktplaats waar hij te koop staat.
http://link.marktplaats.nl/313785742

Groetjes!

Chaoth

#1
Ik heb zelf ook zo'n auto en zijn toch best pittige dingetjes?

1070 kg (geen automaat) en 113 pk, dit is echt niet weinig ofzo..

Lancer Special

#2
Citim nga: "Chaoth"Ik heb zelf ook zo'n auto en zijn toch best pittige dingetjes?

1070 kg (geen automaat) en 113 pk, dit is echt niet weinig ofzo..

Ja op zich, als ik hem in sportstandzet en dat ODD off knopje op de pook indruk dan wil ie wel, maar ja, dan zuipt ie als een caravalsganger. En hij moet in bochten ook nog een beetje stabiel blijven en dan zit ik in een kleiner autootje net iets beter.

sp1046mhs1

#3
Citim nga: "Lancer Special"Heb in de garage ook nog een Toyota Celica staan voor de mooi-weer-ritjes
Marijke, die indruk heb ik toch niet echt, hoor...  aniblond  

KLIK-KER-DE-KLIK :D

Chaoth

#4
muahahaha :twisted:

Och wegligging... kun je nog wat van maken, toch?  :twisted:

Ik hoop dat je hem goed kunt verkopen, want ik kon de mijne (ja, die heeft ook te koop gestaan) aan de straatstenen niet kwijt.  :(

sp1046mhs1

#5
Nou, Kim, je kent mijn ervaringen m.b.t. te pogen te verkopen van een prima auto: een gemiddelde gestolen scooter levert bijna meer op...  bitchslap

Lancer Special

#6
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Lancer Special"Heb in de garage ook nog een Toyota Celica staan voor de mooi-weer-ritjes
Marijke, die indruk heb ik toch niet echt, hoor...  aniblond  

KLIK-KER-DE-KLIK :D

Hahahahah Gesnapt!  
Neee grapjas, dit is onze sloper voor onderdelen, heb zelf nog een andere witte T18 en m'n man heeft een zwarte T18. Ook van deze wagens worden de onderdelen schaars, dus we zijn zelf maar een sloperij begonnen ;)

@Chaoth: Wegligging kun je indedaad aanpassen, maar geen zin om er teveel geld in te steken, daar hebben we zat andere vervoersmiddelen voor. Deze moet gewoon standaard goed zijn. Mag ik vragen hoeveel jouw auto verbruikt aan benzine?

sp1046mhs1

#7
Het verbruik is een lastig punt. De rijstijl, de soorten afstanden, het soort (dagelijks) gebruik etc. Daarom rij ik dus zo fanatiek op autogas: iets meer wegenbelasting bij G3, iets meer verbruik, maar gunstig(er) voor het milieu en de brandstof is simpelweg goedkoper!

Mijn Partner 1.4 uit 2002 verbruikt gemiddeld 1:8,9 (!), op autogas.

Ik weet het feitelijke verbruik van de 1.6 niet, maar mijn Lancer 1.3GLi uit 1997 (LPG-G3) verbruikte toch wel een hoop: 1:10,5 gemiddeld!  :shock:

De auto ervoor (Swift 1.3GLi uit 1987) verbruikte tijdens onze huwelijksreis in Duitsland (bergje-op-bergje-af  :D ) 1:22,3!  :twisted:
O-ja, gemiddeld dagelijks gebruik was toch wel 1:15.

Geloof me, hoe nieuwer de auto's, des te duurder in het verbruik...  fuckneehe

Rayner

#8
Heb je ook foto's van de T81's? love those :oops:

Chaoth

#9
Lancer Special,

Even antwoord gevende op jouw vraag m.b.t. het verbruik:

Volgens fabrieksopgave is het verbruik 1 op 12,3.

Dit rij ik op dit moment ook ongeveer, maar gemiddeld gezien rijdt hij 1 op 15.

Met vakantie heb ik 1 op 20,3 gereden!  :shock: Dit zijn dan natuurlijk voornamelijk snelweg km's.

Met LPG G3 is het volgens mij gewoon dat het aantal km's per liter lager ligt dan als je zou rijden op benzine.

LPG is natuurlijk veel goedkoper per liter, wat veel km's voor weinig geld oplevert. :)

Ik hoop dat ik zo een goed antwoord heb gegeven op jouw vraag.

Groet,

Kim

Lancer Special

#10
Dan meteen alles maar laten zien, wanneer je hieronder klikt zie je mijn auto (witte) en mijn motor (grijs/zwarte) en van m'n man de zwarte t18 en zijn motor (rode)

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... e3aac9c2bd

Waarom ik dat verbruik vroeg is dat mijn lancer (let wel het is een automaat) een heel hoog verbruik heeft, ik haal er net 1:9 mee denk ik, zelfs snelwegkm's zijn niet echt voordeliger

Chaoth

#11
Dat is wel een groot verschil.. Sta je vaak bij de pomp, of niet?

Wat in mijn auto ligt maar een 40 liter tank.

sp1046mhs1

#12
Intruders? Twee vrienden van mij hadden dit ook. Eén had een 800 (standaard), en de ander had open (illegale!) sidepipes onder z'n 1400. Niet te harden!  :mrgreen:

Lancer Special

#13
Ja ik sta te vaak bij de pomp hahaha

Intruders!! Mooi he :) die van mij is een 700, die rooie een 800. Maar we willen allebei eigenlijk een 1400. Ik heb nu ook open pijpen eronder, aan beide kanten 1. Het maakt een mega kabaal maar das alleen maar mooi.

Chaoth

#14
Totdat je de eerste prent krijgt van oom agent  :lol:

Maar Celica's zijn mooie auto's. Ze waren mij helaas net iets te zwaar (en vrij prijzig, omdat het gewilde auto's zijn), waardoor ik besloot ze niet te kopen... uiteindelijk toch een stationwagon gekocht  :roll:  :lol:

Nouja.. het is een japanner = goed  :mrgreen: