Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuw

Filluar nga anko, Janar 13, 2010, 08:19:17 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

anko

Hallo allemaal,

Na al eens regelmatig op het forum gesnuffeld te hebben werd het nu toch echt tijd om mezelf eens aan te melden. Gisteren (12 januari) heb ik namelijk een nieuwe Outlander besteld. Het is de 2.2 DiD TC-SST Instyle geworden, met MMCS, Achteruitrijdcamera en nog wat zaken. Kleur Amethyst Black.

De dealer was er erg snel bij toen er eentje 'reserveerbaar' werd 'in het systeem', vandaar dat ik hem voor het eind van de maand al krijg !!! Het grote (of eigenlijk kleine) aftellen is begonnen. :D  

Groet,

Anko

vierstr

#1
Welkom, ik heb een nieuwe colt besteld, de new colt 1,3 5 drs edition two allshift
shadow gray, komt waarschijnlijk eind van deze maand

Jan

Lancer Turbo

#2
Fotos!!!!  :mrgreen:

anko

#3
Citim nga: "Lancer Turbo"Fotos!!!!  :mrgreen:

Soon ....

Rayner

#4
The Outlanders are taking over! cheerlie-groen

Stefan.

#5
Welkom hier :!:

Snel even foto's maken van de nieuwe aanwinst. :idea:

 :mrgreen:

Evo driver

#6
Geweldige auto vooral met de diesel en de sst dat rijd echt perfect vooral als je hem net op het toerental kan houden van wanneer hij hetmeeste koppel heeft knalt hij lekker vooruit !

gr. remco

anko

#7
Komende vrijdag, de 29ste is het zover. Dan wordt mijn nieuwe Outlander TC-SST afgeleverd. En dat terwijl ik hem heb pas op 12 januari besteld hebt. Ik twijfelde tussen zwart en wit (maar dan met zwarte velgen  :P ). De witte zou volgens de dealer op z'n vroegst in juni geleverd kunnen worden. Hoewel ik die witte met zwarte velgen ontzettend mooi vond (ben er speciaal voor naar een andere dealer gereden die hem zo had staan), wilde ik zo lang niet wachten. Helemaal niet omdat een zwarte volgens de dealer veel sneller kon. En zie hier het resultaat. Hij staat er al:



Nog 5 nachtjes slapen .....

Groet,

Anko

sp1046mhs1

#8
Succes met slapen...  :lol:

Coltje-Corine

#9
welkom, dus nog een paar nachtjes "dromen" van de nieuwe aanwinst ;)

Stefan.

#10
Fantastisch mooie wagen, heb dit model al eens goed bekeken toen ik mijn outlander ging ophalen.

Als nog zwarte velgen er onder zetten. :idea:  

Zwart op zwart....
 cheerlie-grijs

Robbert

#11
Prachtige wagen met een schiterende neus!