Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen dan maar!

Filluar nga Stefan., Janar 11, 2010, 08:49:41 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stefan.

#15
:shock:

Allemaggies.....  :arrow:  Teveel vrije tijd :?:

 ;)

Rayner

#16
Leergierig :lol:

Stefan.

#17
Niks mis mee. :idea:

Inmiddels gevonden hoor... ;)

Stefan.

#18
Vandaag de velgen van Mike op de outlander gezet. Ben er dik tevreden mee, toch mooier dan origineel en hij staat weer op goede banden. Lijkt toch weer wat beter van 16" naar 17". 8-)

Uiteraard even snel een foto gemaakt tussen de buien door, op deze wijze heb ik ze er ook op moeten zetten, wat een regen.... :shock:




MikeM

#19
Citim nga: "Stefan."Vandaag de velgen van Mike op de outlander gezet. Ben er dik tevreden mee, toch mooier dan origineel en hij staat weer op goede banden. Lijkt toch weer wat beter van 16" naar 17". 8-)

Uiteraard even snel een foto gemaakt tussen de buien door, op deze wijze heb ik ze er ook op moeten zetten, wat een regen.... :shock:




Staan goed Stefan!

Gezien het formaat auto zou je voor mijn gevoel naar nóg grotere velgmaten kunnen  :mrgreen:

Stefan.

#20
Had dan 18" aan me verkocht... :mrgreen:

Ik ben zo wel tevreden hoor!  ;)

MikeM

#21
Citim nga: "Stefan."Had dan 18" aan me verkocht... :mrgreen:

Ik ben zo wel tevreden hoor!  ;)

Mooi dan!

Ga ik wel verder met 15"  :|

sp1046mhs1

#22
Och, size doesn't matter was het toch? Zeg ik met 14"-velgen-met-wieldoppen...  :mrgreen:

Stefan.

#23
Citim nga: "sp1046mhs1"Och, size doesn't matter was het toch? Zeg ik met 14"-velgen-met-wieldoppen...  :mrgreen:

Lees net dat Mike nog een setje 15" in de aanbieding heeft... :lol:

MikeM

#24
Citim nga: "Stefan."
Citim nga: "sp1046mhs1"Och, size doesn't matter was het toch? Zeg ik met 14"-velgen-met-wieldoppen...  :mrgreen:

Lees net dat Mike nog een setje 15" in de aanbieding heeft... :lol:

Nou, dan heb ik zelf niets meer...

En de kan dat de vreemde Mitsubishi steek past op een Peugeot lijkt me ook niet groot. Uitgezonderd de gerebadgede modellen natuurlijk!

Evo driver

#25
ziet er goed uit zo !

Stefan.

#26
Dank u :!:

@ Mike: ik wist niet dat er hier peugeot rijders rondhangen.. fuckneehe

 ;)

sp1046mhs1

#27
* kuch * :roll:

Stefan.

#28
:lol:

MikeM

#29
Citim nga: "Stefan."@ Mike: ik wist niet dat er hier peugeot rijders rondhangen.. fuckneehe

 ;)


Om een beetje actueel te blijven: die worden gedoogd  :ugeek: