Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen dan maar!

Filluar nga Stefan., Janar 11, 2010, 08:49:41 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stefan.

Ik ben stefan, 27 jaar en woonachtig in Hardenberg. Sinds afgelopen weekend eigenaar van een outlander my05. 8-)  Het is een invite plus sport, 2.0 FWD.

De eerste indrukken zijn goed, comfortabel, goede wegligging en lekker overzicht op de weg. Ik heb me hier aangemeld omdat ik het toch leuk vind om ervaringen met de auto uit te wisselen, zowel noodzakelijke als minder noodzakelijke aanpassingen. ;)

Voor de outlander heb ik gereden: (sl)opel kadett ( elk begin is moeilijk...), mazda 323F, peugeot 106, volkswagen golf 4 en subaru wrx my02 en my03.

Vooral de subaru was geweldig om te rijden, wel weer even wennen met wat minder vermogen, geen idee of dat gaat wennen... :) Toch maar besloten om eerst voor het praktische te gaan en misschien later toch nog weer terug te gaan naar wat snellers, ook de evo is een prachtige auto natuurlijk!

Even een paar foto's om het geheel compleet te maken:







GHINO

#1
welkom, have fun, mooie outlander

Chaoth

#2
Indrukwekkend wagenhistorie voor iemand van 27  :shock:

Kijk.. ik begin gewoon goed.. meteen een Mitsubishi Lancer Wagon uit '96  8-)  :lol:

Welkom trouwens  :mrgreen:

yoeri

#3
:mrgreen: nice de zwarte sub ga.

Achteruit gaan op vermogen is altijd lastig (vind ik wel) :mrgreen:

Rayner

#4
Welkom hier, die zwarte heeft een aardige tijd tekoop gestaan he?

Stefan.

#5
Dank voor het welkom :!:  :D

@ chaot: heb zelfs twee slopels gehad..... :oops:  Op de een of andere manier begint na een jaar de drang om op zoek te gaan naar een andere auto, hopelijk dit keer iets langer tevreden. ;)

@ Rayner: dat klopt, over het algemeen staat een wrx vrij lang te koop, is nou niet echt de meest voordelige auto om te rijden en onderhouden. Ook actief op scn dan? Daar heeft hij namelijk te koop gestaan en niet op marktplaats of iets dergelijks. ;)

sp1046mhs1

#6
Welkom! Ja, de Impreza's zijn impressive. Alleen vind ik de nieuwe(re) uitvoeringen te 'soft' qua lijnenspel. Het mist wat...

Stefan.

#7
Vind ze juist tot 2000 (GTT) en dan weer vanaf 2006 het mooist. 8-)

Sparen dan maar... :roll:

 ;)

Evo driver

#8
Ey stefan

Welkom hier vond de zwarte toch het mooist van de 2 maar sparen voor weer een subaru ??? Nee toch gewoon voor een evo gaan !!!!!!

gr. remco

Stefan.

#9
Citim nga: "Evo driver"Ey stefan

Welkom hier vond de zwarte toch het mooist van de 2 maar sparen voor weer een subaru ??? Nee toch gewoon voor een evo gaan !!!!!!

gr. remco

Dan moet ik toch nog een paar jaar extra sparen. :shock:  Zijn zeker mooie auto's, alleen die prijs... ;)  Heb je wel meer auto voor dan de subaru als ik me goed heb laten informeren.

Mooie sneeuwfilmpjes overigens. applaus-smiley

Evo driver

#10
Thanks  ;) .

Maar moet zeggen dat de RHD evo's aardig betaalbaar worden. En op het evo forum waren ook een heleboel van impreza naar de evo gestapt en dat het een wereld van verschil is.

Maar anyway je hebt nu een mooie outlander sport onder je kont zitten ook niet verkeerd

gr, remco

Stefan.

#11
En zo is het, we zien wel weer wat de tijd brengt.

Outlander is voor nu ideaal, ruimte en comfort, goede combi met een kleine er bij.

Rayner

#12
Citim nga: "Stefan."@ Rayner: dat klopt, over het algemeen staat een wrx vrij lang te koop, is nou niet echt de meest voordelige auto om te rijden en onderhouden. Ook actief op scn dan? Daar heeft hij namelijk te koop gestaan en niet op marktplaats of iets dergelijks. ;)

I'm on your forums, crappin on your threads! :lol:

Stefan.

#13
Had al zo'n vermoeden. ;)

Nickname?

Rayner

#14
Rayner  :lol:
SCN
NCN
Supras
SCB
SGF
MOC

En nog een paar US forums =]