Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen nieuwe Mitsubishi Outlander 2010

Filluar nga Jaboni, Dhjetor 31, 2009, 09:16:12 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jaboni

Van de week een nieuw model Mitsubishi Outlander gekocht en kwam dit forum tegen op internet.
Gelijk maar even lid geworden en hoop hier mede nieuwe Outlander rijders te treffen.

Wordt in februari geleverd dus moet even geduld hebben.

Groeten,
Jaboni

Rayner

Welkom hier!

sp1046mhs1

#2
Welkom. Kan je wel slapen?  :lol:

GTI-tje

#3
Ook ik heet je van harte welkom op het MOC forum, veel plezier en veilige km met de Outlander.

Mvg Hans (GTI-tje)

v.d.brie

#4
Welkom!

Ook ik zit te wachten op de levering van onze nieuwe outlander, wordt februari volgens de dealer.

Jaboni

#5
Die van ons komt ook in februari.
Welk type heb je gekocht, wij hebben de Outlander GS 2.0 intro edition CVT, kleur stone grey.

v.d.brie

#6
Wij hebben een 2.4 CVT Instyle gekocht in de kleur Granite Brown (is een keer wat anders dan zwart).

Ik rijd nu al drie jaar een new outlander en dat bevalt meer dan prima!

sp1046mhs1

#7
Ha! Misschien zijn jullie auto's wel buren op het schip. Kennen ze elkaar al beter voordat jullie elkaar kennen, LOL! :lol:  :lol:  :geek:

Ben benieuwd wie van jullie beiden als 1e kan gaan rijden...  8-)

v.d.brie

#8
Geen schip meer!! :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Ze worden in borne in elkaar gezet.

sp1046mhs1

#9
't Was ook maar om te lachen! Moest nl. even denken aan een docu van Discovery oid. Honderden Aziaten op het schip naar de V.S. 8-)
Vandaar...  :geek:

Evo driver

#10
Ey welkom hier

@ de brie heb toevallig van de week een nieuw bruine van de vrachtwagen zien komen in een flits maar is zeker apart.

gr. remco

v.d.brie

#11
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de "bruine" kleur heb hem alleen op foto`s en een staaltje bij de dealer gezien.

Het is weer eens iets anders dan zwart!

Coltje-Corine

#12
welkom hier ^^

heb de auto even zien staan bij de dealer, maar dat was de zwarte variant, been ook wel nieuwsgierig naar de bruine :)

Evo driver

#13
@ corine hij stond vrijdag in de showroom zag ik toen ik naar huis ging wordt waarschijnlijk van de week aangepakt om afleveringsklaar te maken

gr. remco

Coltje-Corine

#14
oe..

word toch tijd dat ik weer even langs kom wippen, moet toch nog het één en ander vragen

(heb je de cd-rom van de Exotic reen Rally, alleen foto's van de mitsu's, mogen bekijken die ik van de week gedropt heb?)