Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen van mijn Colt

Filluar nga coltrider, Nentor 27, 2009, 08:01:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

coltrider

Hallo allemaal

Hierbij zal ik mezelf en mijn colt even voorstellen, Ik ben Maikel, 19 jaar oud, en woon in Limburg.
Ik ben reeds 2 jaar in het bezit van een colt CJO 1.3 uit 1999.
De auto is nog zo goed als nieuw, hij is altijd van een ouder vrouwtje geweest en ze reed er alleen maar mee naar de winkel en terug, dus zeer weinig kilometers.

En zoals ik reeds gelezen hebben hebben jullie liever foto's.

zo staat hij er nu bij.

Chaoth

#1
Welkom Maikel.

Leuke auto om mee te beginnen. Zeer zeker een goede keus. Dat karretje blijft nog wel even rijden. ;)

Heb je om een speciale reden gekozen voor Mitsubishi?

Groet,

Kim

Ronaldo

#2
hmm :?  had dat oude vrouwtje hem al in die staat (achterramen, andere kleur bumpers, wielen...) :mrgreen:

Nog andere upgrades in de planning?

coltrider

#3
Was niet speciaal naar mitsubishi op zoek, maar toen ik deze zag was ik direct verkocht.

De bumpers zijn origineel zo, de ruiten zijn vooral tegen het inkijken, ik rij namelijk vaak rond met muziekmateriaal in het koffer en op de achterbank, dus voel me toch iets meer op mijn gemak zo ( en ik vind het goed uitzien )
De velgen moesten er komen, ik vond die wieldoppen maar niks dus...

Voor de rest zijn er niet echt plannen, een paar details, en misschien een beetje verlagen.

Pjotrik

#4
Zijn de ruiten aan de voorkant ook donkerder? Hou dan rekening met extra staande houdingen en overijverige agenten.

Evo driver

#5
Welkom hier ennehh als het aan mij lag zou ik als eerste die bumpers in kleur spuiten dan heb je een toaatl andere auto

Gr. remco

coltrider

#6
De voorste ruiten is niks aan gedaan, ze zullen donkerder lijken door de lichtinval denk ik,

en ik weet dat de auto er heel anders uit zal zien, maar opzich vind ik dit toch een redelijk grote verandering.
Misschien dat ik eens op de sloop ga kijken of ik een ander setje bumpers kan vinden om te proberen, maar van deze blijf ik toch liever af.