Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw op dit forum

Filluar nga pluto, Tetor 19, 2009, 09:25:05 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

pluto

Hallo , langs deze weg stel ik mij even voor. Mijn naam is Marcel (bijnaam Pluto) en word vanaf 27 oktober Grandis rijder. Ben zeer benieuwd hoe het gaat bevallen en zal zeker vaak even hier de Grandis gerelateerde berichten meelezen. Ik heb gekozen voor deze wagen vanwege de ruimte en het vermogen om zo mijn caravan te trekken,al moet ik hiervoor nog wel een trekhaak laten monteren.... Mensen tot ziens op dit forum!

Evo driver

#1
Welkm hier

gr. remco

sp1046mhs1

#2
Welkom!  8-)

Chaoth

#3
Welkom :)

Grietje

#4
welkom ;)

Snip

#5
welkom :)

Evo driver

#6
En hoe bevalt de grandis ?

pluto

#7
Citim nga: "Evo driver"En hoe bevalt de grandis ?

Geweldig ! Wat een ruimte en wat rijd het soepel ! Wel wennen aan een nieuwe routeplanner, maar een veel groter scherm nu. Ook komen er vragen op, zoals wat kost een trekhaak, en kunnen de extra stoelen er eigenlijk uit t.b.v. de vakantie.(nog meer ruimte) Maar ik denk dat deze vast in de auto zitten? Hiervoor een mercedes kombi gehad, maar dit rijd lekker hoor ! Nu nog bezig kleine krasjes van de vorige eigenaar weg te werken..... je kent dat wel. ;)

Evo driver

#8
Tsja helaas kunnen de achterste stoelen er niet uit. er is wel eens een ombouwkit geweest om er een 5 persoons versie er van te maken maar of dat nou een proef was of een product weet ik niet maar dan worden ze kompleet verwijderd.

En de trekhaak tsja dat kan je overal halen maar alleen de kabelset moet je orgineel nemen ivm canbus omdat een normale set storingen geeft. Bij z'n orginele set zit ook een soort computertje tussen.

GHINO

#9
foto van je grandis?


vind ze in het paars silver zo mooi :oops:

pluto

#10
Het is een zwarte Insport, en een foto bijvoegen lukt me (nog) niet ....

GTI-tje

#11
Citim nga: "pluto"Het is een zwarte Insport, en een foto bijvoegen lukt me (nog) niet ....

Hallo Pluto, welkom op het MOC forum, ik ben sinds 11 november weer actief, door omstandigheden een tijdje niet op "de buis" geweest. Dat met die foto's plaatsen zal zeker wel een keer lukken. Mocht je mooie velgen zoeken je weet maar nooit, kijk dan even op bijgevoegde link; http://link.marktplaats.nl/295241728. Het spul ligt bij mij thuis netjes opgeslagen in dozen. Velgen zien er fantastsich uit.

Grt Hans (GTI-tje)

Snip

#12
Krasjes :o op de lak of?

pluto

#13
Hele kleine krasjes....

geebee

#14
Beter laat dan nooit, volgens mijn garage kunnen die stoelen eventueel verwijderd worden maar alleen met gereedschap , dus je kunt ze niet er even uit tillen zoals andere 7 zitters.
 
GB