Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

nieuw hier ^^

Filluar nga carisma1800glx, Tetor 05, 2009, 11:32:51 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

carisma1800glx

Hallo, ik had me al een beetje voorgesteld maar zal het eens wat uitgebreider doen.
Ik ben Nick, 19jaar en trotse eigenaar van een carisma GLX 1800 uit 1997 met 149000 op de teller, mijn vader kocht hem toen hij 2 jaar oud was en 29000 had gelopen, ik heb hem overgenomen toen ik 18 werd en toen hij 127000 had gelopen, ik heb er inmiddels al 22000 mee gereden in een jaar, ik ga met de auto naar school.
Ik doe de opleiding MTS autotechniek werkplaatsmanager in utrecht.
Ik loop stage bij een formule 3 team(http://www.vanamersfoortracing.nl) en reis nu veel met de auto naar duitsland en ander circuits om naar de races te gaan.










Chaoth

#1
Hallo Nick,

Leuk dat jij je even voorstelt :)

Mooie Carisma heb je daar. Zo te zien zijn er al wat dingetjes aan gebeurd, of niet? ;)

Leuke stageplek heb je ook.. had minder gekund hehehe.

Welkom op het forum. Ik hoop dat je carisma straks weer loopt als een trein. :)

carisma1800glx

#2
ja de velgen zijn nieuw, 17inch gevonden in belgie voor 110euro ze worden denk ik nog zwart.
de banden zijn continental sportcontact 2 meegenomen van mijn vorige stage deze hebben rondom 6mm en ik heb nog een set van 4 met nog 5mm, die gingen daar gewoon de container in...

Grietje

#3
Ja voor race gebruik ntrlk al te versleten

Mooooooie auto, en gave stage :D:D

Welkom!!

GHINO

#4
geinig wagentje.

grappige stage

carisma1800glx

#5
Citim nga: "Grietje"Ja voor race gebruik ntrlk al te versleten

Mooooooie auto, en gave stage :D:D

Welkom!!

bedankt allemaal ^^

en mijn vorige stage was bij BMW, daar gingen deze banden ook zo de container in   :geek:

Desperado

#6
Wow wat een gave carisma heb jij daar zeg! centrale naafmoer heb ik nog nooit op een straatauto gezien btw

carisma1800glx

#7
ik ook niet, ik heb er een moordenaar van 70mm bij die ligt in de auto ^^

sp1046mhs1

#8
Welkom! ;)

Mooie Carisma (en dat zeg ik niet vaak over Carisma!)...  8-)

bass-lancer94

#9
Hey welkom!

mooie carisma heb je daar die lipjes zeker van de achterbumper vin ik echt netjes.
die maken zo'n carisma echt af. carisma heeft niet perse dikke bumpers nodig om mooit te zijn.
leuk setje velgen ook en als je ze zwart maakt laat de buiten rand zilver. black on black is leuk maar er moet wel een onderbreking tussen zitten vind ik.

groetjes uit zeeland :P

Evo driver

#10
Mooie carisma man ziet er toppie uit en die centrale wielmoeren wel erg stoer

gr. remco

carisma1800glx

#11
bedankt allemaal  :)

ja velgen ben ik mee bezig, ik kijk eerst of hoe het eruit ziet als het helemaal zwart is kan het altijd nog veranderen.
achterlichten ook smoke maken, ramen licht blinderen zal er wel gaaf uitzien denk ik  :roll:
de lippen zijn van polyester, en voor was dat al gauw gescheurd dus heb ik er een abs lip van gemaakt is nog niet helemaal af,
maarja een auto is nooit af

sp1046mhs1

#12
Citim nga: "carisma1800glx"achterlichten ook smoke maken
Mijn broertje kwam hierdoor een agent tegen, deze was erg onverbiddelijk...  :|

carisma1800glx

#13
achja, er mag wel meer niet

hier in de regio zijn ze niet zo streng gelukkig

Chaoth

#14
Mijn achterlichten zijn een tijdje zwart geweest.. Nooit aangehouden :P