Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga OutlanderMarc, Tetor 03, 2009, 08:57:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

OutlanderMarc

Ik ben Marc 37 jaar getrouwd met Karin en heb 2 kidz 1 van 12 en 1 van 4 jaar. Na een jaar of 9 Seat( Ibiza Cupra en een Leon FR )te hebben gereden nu maar eens de overstap naar Mitsubishi gemaakt en wel een Outlander Sport. M n eerste rijervaring was niet geweldig daar er een stel #$%%$# banden onderlagen (Pirelli P6) De desbetreffende dealer heeft er netjes andere banden ondergezet (Michellin Primancy HP) en dat was een stuk beter ... zo goed dat we de Outlander hebben gekocht.

Alleen moet er nog wat aan de audio worden gedaan en zou er nog 17'' velgen onder moeten.

Nou dat was het wel.

Grtzzz

Grietje

#1
Welkom ;)

Zet de dealer er andere banden om en dan ga je er zelf weer andere velgen om laten leggen ;) haha.
Pirelli heb ik ook zeer slechte ervaringen mee...

Ben benieuwd naar fotos van de outlander!

GHINO

#2
welkom, have fun

Chaoth

#3
Welkom nieuwe Mitsu rijder..

Veel plezier met de nieuwe aanwinst. ;)

Desperado

#4
Welkom hiero!
en ik zou graag wel eens wat fotos willen zien!

OutlanderMarc

Nou ik ga het forum hier verlaten ... de Outlander gaat de deur uit. Heb eigenlijk nooit aan de de auto kunnen wennen en daar komt bij dat ik al in de garantie tijd diverse keren bij de dealer ben geweest met een klacht ( er kwam een vreselijke piep onder de motorkap vandaan wat eigenlijk nooit is opgelost. Dealer bleef volhouden dat het de multieriem was en deze is dan ook 3 maal vervangen. Na de 3e keer werd ik verzocht door de dealer om de radio maar wat harder te zetten  :'(  tja wat moet je daar nou mee ..

Er komt nu een Fiat Punto Evo voor in de plaats.

Grtzz Marc