Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ik en mijn lancer 1.8 gti 16v

Filluar nga kouco, Shtator 08, 2009, 06:49:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

lansparty

#15
Ehm, in amerika is het de Mitsubishi Mirage :P

http://ikbis.com/carmania/shot/84146

kouco

#16
egt vet had hem liever origineel gezien maar vond het tog super om te zien haha bedankt

marc schepenaar

#17
hallo welkom
mooie lancer gti ziet er netjes uit.

als je er belang bij hebt heb ik nog orginele oz velgen 15"wit van kleur,deze zitten orgineel onder een evo 3 gsr

zie foto (dit is mijn evo 3)


Robbert

#18
Heey hallo!

Prachtig orginele Lancer GTi! Mooie wagen!

Ik heb zelf de grote broer van de Lancer, een Galant 2.0 GTi 16V van 1992.
Ook de mijne is helemaal orgineel op de velgen na, en ik heb aan de inlaat wat veranderd om een mooi diep geluid te krijgen bij het optrekken.

Maar ff terug naar je Lancer, ik heb dezelfde wagen gehad in de dezelfde kleur ook van 1992, alleen de mijne was 1.5i 12V met "slechts" 90pk, ik heb daar veel plezier aan beleefd en hij heeft me nooit laten staan, alleen al dat poetsen elke keer......om de haverklap anders werd ie roze i.p.v rood. Ik had er mooie 15inch CMS velgen onder zitten en zelf een spoiler "van een Volvo 440 turbo voor 15€ van de sloop gehaald" op maat gemaakt en erop gezet. want onderdelen om zo,n wagen te verfraaien kun je nauwlijks vinden, dus moet je een beetje vindingrijk zijn :) zal er ff een foto bijzetten, de kwaliteit is niet best want het is een ingescande....

Maar je hebt net als ik een zeldzame postzegel in je bezit dus wees er zuinig op!