Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ik en mijn lancer 1.8 gti 16v

Filluar nga kouco, Shtator 08, 2009, 06:49:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

kouco

hallo allenmaal,

ik ben hier nieuw op dit forum ben net 18 geworden en ben nu al zoon kleine 3-4 maanden in het bezit van mijn lancer 1.8 gti 16v uit '92
ik zelf ben al heel lang mitsu fan en wou altijd een colt gti maar toen stuiten ik op deze lancer gti die volgens mij tog net iets zeldzamer is
heb hem gevonden met een km stand van 131.000 dus dat was echt super nou ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en als jullie er wat van weeten laat het hoore  


groetjes inigo

sorry voor de slechte foto's als ik door heb hoe dat lekker werkt laat ik het weten.






Chaoth

#1
Welkom, mooie auto :)

Is het 13.100 km of 131.000 km?

Want een auto uit 1992 met maar 13.100 km.. dat is zeer weinig, dat betekent dat hij (heel) erg veel heeft stilgestaan. Stilstaan is niet goed voor een auto.

Km-stand zegt niet alles.

sp1046mhs1

#2
Welkom! 8-)

Leuk ding! Nog plannen?  ;)

kouco

#3
ik heb het al bij gewerkt het is 131.000
plannen voor de rest zijn de auto helemaal netjes te krijgen in originelen staat op de witte velgen na
want dat vond ik zelf op zich wel leuk staan misschien komt er een paar snufjes van rally art nog in maar
 daar is nogal moeilijk aan te komen volgens mij

Grietje

#4
ha, cool ding, dat is een oudje :D

Poetsbeurtje?

sp1046mhs1

#5
Die neus oogt zo lekker aggressief! :twisted:  Had mijn Colt uit '90 ook... :D

Citim nga: "Grietje"Poetsbeurtje?
Nadeel van rood: regelmatig poetsen... :geek:

kouco

#6
pff hou maar op over de kleur poets me helenmaal wezenloos met die rode kleur maarja als die schoon is. is die het wel weer waard
maarja het is idd een oudje dus egt rood rood is die natuurlijk niet meer maar het valt reuze mee gelukig

die neus is idd super heb er ook geele lampen in gedaan( geel licht zegma zo als alle oude franse oude auto's hadden vroeger)
dat ziet er helenmaal vet uit  :twisted:

maar niemand die er ervaring mee heeft of een colt met hetzelfde blok of er iets vanaf weet ben benieuwd(A)
ik vind hem tot nu toe super!!

kouco

#7
ik had nog een vraagje weten jullie of een spruitstuk van een colt gti nieuw model past op mijn model blok of waar de 4 pk winst in zit bij het nieuwe model
want het spruitstuk is anders dus ik dacht misschien zit daar iets qua vermogen winst in

Chaoth

#8
Als je maar 4 pk winst zou halen, dan zou ik er geen geld in steken.

Zou ik eerder voor iets anders gaan, maar een aftermarket uitlaatspruitstuk ziet er wel leuk uit natuurlijk :)

Grietje

#9
IS ook zo, rode oudere autos zijn hel qua poetsen ;)

Ik gebruik er altijd rode turtle wax voor, dat helpt echt super goed. Is helaas wel alleen elke 3/4 maanden nodig....

Chaoth

#10
Elke driekwart maand of elke 3 tot 4 maanden?  :roll:  :mrgreen:

kouco

#11
ja okej maar kan jij me dan vertellen waar ik zoon aftermarket  spruitstuk kan vinden  uberhoud iets voor mijn model blok
ik bedoel als ik nou ooit geld te veel heb wilk er ook nog wel een 4g93t van maken maarja ik weet geen site hoor en kan niks vinden
voor mijn blokje ik namelijk ook niet of het veel afwijkt van het nieuwe model colt blok.

ik heb trouwens ook die turtel wax goede schit is dat werk ook super fijn allen je hebt gelijk het moet egt vaak gebeurt worden
maarja dat is het waard hoor.

Evo driver

#12
Eyy welkom hier

Ik heb hiervoor hetzelfde model maar dan coltje gti gehad en tsja aftermarked is er weinig voor te verkrijgen. Mijn collega heeft mijn auto destijds overgenomen maar hij is bezig "kan wel effe duren" een turbo kit van een eclipse er op te zetten met max 0.3  bar turbo druk maar dat is nog in de planning. Let wel als je een 4G63T blok er in hangt van een evo, galant vr4 of iets in die geest dat je ook aan een andere versnellingsbak moet eentje van een eclipse ofzo maar zover ben ik toen niet gekomen. Heb nou een echte evo en 4wd  :mrgreen: .

gr. remco

kouco

#13
bedankt ja het zou naturrlijk het mooist zijn 4wd maarja, nu even eerst voorwiel, en deze gaat snel genoeg hoor maarja kan het altijd sneller laaten gaan .
ik heb ook even gekeken naar jou lancer ziet er ook top uit(Y)
egt vette dingen mee gedaan..

kouco

#14
weet niemand meer info over mijn autotje(A).........