Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen

Filluar nga SheWolf, Gusht 13, 2009, 10:52:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

SheWolf

Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Sylina, ben 23 en ik woon in Moerkapelle.
Ik heb vorig jaar, na een x aantal Mazda 323 hatchbacks gehad te hebben, een Mitsubishi Lancer Wagon 1.6 GLXi uit '95 gekocht.
Er stond toen 147.500km op de teller (inmiddels staat er 160.750km op :P).
De auto was zo standaard als standaard kan zijn.
Gelukkig pasten de 15" BBS velgen die ik onder m'n Mazda had zitten ook onder de Lancer, dus die zijn er gelijk onder gezet.
Ook hebben we het sportstuur overgezet.
Een uitlaatsierstuk dat we nog hadden liggen er op gezet :P.
De ruitenwisserspoilers overgezet en m'n dromenvanger aan de spiegel gehangen, en toen was het weer helemaal 'mijn' auto.

In de tussentijd is er een hondenrek in de auto gekomen (reden van de koop van een stationwagon) en zijn er zwarte hoezen over de stoelen en bank gekomen, altijd mooier dan het saaie grijs.
Een paar weken geleden de boxen in de voordeuren vervangen door (ik dacht...) Sony Xplod 80W boxen, alleen moet er nog een passende radio in nu :roll:.

Foto's zeggen meer dan woorden:
Zoals ik 'm gekocht heb:



Nadat hij onder handen was genomen:



En hoe hij er nu bij staat:


Rayner

#1
Welkom hierzoo, maar dat kan veel lager :twisted:  :lol:

SheWolf

#2
Hij kan inderdaad veel lager, maar dat gaat ook ten koste van het rijcomfort, dus ik laat 'm lekker zo.
Maar de wielkasten kunnen veel gevulder inderdaad :P.

Dj

#3
Welkom hier :)

Chaoth

#4
Welkom

Echt supermegavette auto heb je daar! Wou dat ik er zo 1 had!  :twisted:  :mrgreen:  8-)

Even met betrekking tot die speakers.. krijg je de ramen nog wel helemaal naar beneden? :P

Evo driver

#5
Welkom hier en een zeer nette lancer sw

gr. remco

SheWolf

#6
Citim nga: "Chaoth"Welkom

Echt supermegavette auto heb je daar! Wou dat ik er zo 1 had!  :twisted:  :mrgreen:  8-)

Even met betrekking tot die speakers.. krijg je de ramen nog wel helemaal naar beneden? :P
Ja, die gaan nog helemaal naar beneden :D, had er zelfs geen rekening mee gehouden :P.

Zaterdag een update wezen halen en er meteen opgezet:


Chaoth

#7
Mooie motorkap.. Helaas heb ik precies hetzelfde op het oog (we hebben dezelfde auto namelijk, ook qua kleur!)  :roll:

Wat was je kwijt voor die motorkap? Heb hem gezien voor 599 euro.

Welke maat hebben jouw velgen trouwens? Ben namelijk ook van plan nieuwe velgen te halen (al kan dit nog lang duren)

Mocht je nog witte zijknipperlichten (voor in de spatborden) willen hebben, dan heb ik nog wel een setje liggen voor je :)

SheWolf

#8
Motorkap stond gewoon op marktplaats hoor :P.
Zijn 15" velgen, verdere maten zou ik echt niet weten, maar eigenlijk vind ik ze voor onder een SW net iets te klein.

Chaoth

#9
Ja.. ik ga dan ook voor 17 inch :P

Maar mooie koop dan die motorkap :)

SheWolf

#10
Ja, alleen nu schreeuwt de voorbumper ook om verandering :roll:, nog geen idee hoe ik daar aan moet komen...

Chaoth

#11
Ben ik ook mee bezig :P

Je kunt er een evo 1, 2 of 3 bumper op schroeven, maar die zijn echt moeilijk te krijgen. Of ze zijn reteduur..

Kan er 1 voor 600 euro over laten komen uit Engeland, maar dat is me veel te duur. Ben dan 800 euro kwijt voor een andere bumper..  :evil:

je hebt wel mazzel gehad met die motorkap.. staat niet nog 1 op marktplaats :P

SheWolf

#12
Ik heb de motorkap voor de helft, en hij is ook helemaal nieuw.
Ik ben nog in dubio over de witte knippers, ik ben er nog niet uit of ik de zwarte of heldere koplampen en daar bijbehorende knipperlichten wil hebben...
Als ik de heldere neem wil ik wel de witte knipperlichten voor de zijkant, maar dan lijkt hij nog meer op de jouwe.
Ik ben inderdaad ook al op zoek geweest naar die voorbumper, maar ik kwam uit in Maleisië...
Maarrustig verder zoeken denk...

Chaoth

#13
Hey SheWolf,

Gezien je motorkap lijkt het mij mooier om voor donkere koplampen te gaan. Maarja dat is natuurlijk mijn smaak.

Mooi dat je die motorkap zo goedkoop op de kop hebt weten te tikken. Het staat de auto goed.

Het setje heldere knippers die ik heb liggen zijn wel iets anders dan mijn huidige.

Andere voorbumper vinden wordt heel pittig. Dan nog maar te zwijgen over de achterbumper. Zit zelf vaak niet ruim in de centen, dus koop ik niet superveel voor mijn auto de laatste tijd. Nu eerst goed onderhouden :)

Racegrille is goed zelf te maken (kijk maar naar de mijne  8-)  :P )

Tip: De GLXi op de achterkant kun je er zo afpulken. Lijkt weer wat mooier  :mrgreen: (Heb je misschien al gedaan)

Groet,

Kim a.k.a. Chaoth

Ps. ben wel btje jaloers op je velgen en je hood  :oops:  ;)

SheWolf

#14
Deze velgen zaten onder de 2e auto die ik ooit kocht (ben de tel inmiddels kwijt :oops:, maar zitten ook sloopauto's en verzamelaars bij...), en heb er toen 2 krom gereden...
Heb er later weer 3 in Groningen gevonden.
Wilde de auto weg doen en er een grotere voor kopen, maar heb nog eens goed nagedacht en aangezien de auto net een beurt heeft gehad en nog bijna een jaar APK, toch maar verstandig geweest :P.
Maar dan moet hij wel opgeleukt worden natuurlijk :P.
Wat betreft de lampen, ik zat ook te denken aan zwart inderdaad.
Op marktplaats staat nu een advertentie van 12Tune, maar uiteraard staan daar de zwarte lampen niet bij...
Heb maar even een mailtje gestuurd.

Nog even de voorganger van de Mitsu:

Was een 1.6i, maar is een 1.8i ingelegd met 131pk, wel wat plezier mee beleefd :D.