Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Hi there!!

Filluar nga Jenneke, Qershor 08, 2009, 11:50:53 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

#30
En wat is daar het doel dan van?  :roll:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :lol:

Jenneke

#31
Citim nga: "Chaoth"En wat is daar het doel dan van?  :roll:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :lol:
daar kun je leniger van worden met leuke gevolgen van dien  :lol:
oh en dat van dat zingen: dat wil je niet horen. dat doe ik alleen als er ÉCHT NIEMAND IN DE BUURT IS :P ik zing knetter vals haha :P

Jenneke

#32
ik heb nu officieel mijn keuze gemaakt: GALANT

heb ff wat gepraat met mijn oom en opa (beide autogek en 1 automonteur) en zeiden dat het wel verstandiger was om een galant te kopen. want ik ben toch stiekum wel een beetje een luxepaardje  :roll: dus nu weten jullie het: eerst komt de galant, en over een aantal jaren de eclipse  :mrgreen:

sp1046mhs1

#33
Prima keuze. Heb je al gedacht welke? 8-)

GTI-tje & Ghino hebben beiden een 6G. Technisch ouderwets on-ver-slijt-baar. Maar de 8G heeft (sorry, boys... :oops: ) méér uitstraling. Vind ik! :ugeek:

Tóch blijf ik bij de Lancer. Heb je hier al eens naar gekeken?  ;)

Chaoth

#34
O jee, dat is natuurlijk spelen met vuur, sp1046mhs1!  :lol:

GHINO

#35
Qua looks wil ze alleen een *g omdat die agrasiever kijkt.

Gefeliciteert met deze zeeer verstandige keuze(doet ff overwinnings dansje) en uhm NA de galant...wil je nooooit meer wat anders :mrgreen:

Jenneke

#36
We zullen zien, we zullen zien :P als je nog wat wil vragen over 't aquarium: hier mag je :P

GHINO

#37
Ja pics please, is wel geinig(vind ik)

Jenneke

#38
Citim nga: "GHINO"Ja pics please, is wel geinig(vind ik)

Is goed, maar nu nog ff niet heb hem net neergezet haha :P maar als er visjes in zitten zal ik wel ff foto's maken :P

GHINO

#39
Citim nga: "Jenneke"
Citim nga: "GHINO"Ja pics please, is wel geinig(vind ik)

Is goed, maar nu nog ff niet heb hem net neergezet haha :P maar als er visjes in zitten zal ik wel ff foto's maken :P
Gezellig :mrgreen:
Heb er zelf ook 1 staan van 1,20

Jenneke

#40
Citim nga: "GHINO"
Citim nga: "Jenneke"
Citim nga: "GHINO"Ja pics please, is wel geinig(vind ik)

Is goed, maar nu nog ff niet heb hem net neergezet haha :P maar als er visjes in zitten zal ik wel ff foto's maken :P
Gezellig :mrgreen:
Heb er zelf ook 1 staan van 1,20

jaloers :mrgreen: heel erg jaloers :mrgreen: ik wil heel erg graag een groot aquarium, maar dat kan niet op mijn slaapkamer :P dus dan maar een kleintje. Zat te denken om mijn hele wand aquarium te maken in de woonkamer :P maar dat kost een beetje veel geld  :oops:

GHINO

#41
MD heeft een zoutwater aquarium gehad.. dat is pas om jaloers op te worden :mrgreen:

Jenneke

#42
Citim nga: "GHINO"MD heeft een zoutwater aquarium gehad.. dat is pas om jaloers op te worden :mrgreen:

Ja maar dat is dan ook wel duizend keer duurder. Maar ik geef je gelijk: zout water aquariums zijn veeeeel mooier als zoet :P