Ik zat even te kijken maar ik kan me eigen topic niet meer terug vinden die is toen zeker gesneuvelt met overgaan naar het nieuwe forum toen nog.
Ik zal mij dan ook maar even opnieuw voorstellen.
Ik ben Sylvester ben 20 jaar en werk als auto monteur bij een Chrysler Jeep Dodge dealer maar na een half jaar gingen we fuseren met Mitsubishi en toen is de ''liefde'' voor het merk gekomen, we hebben 2,5 jaar dit naast elkaar kunnen vol houden maar de importeur van mitsubishi ging opeens zoveel eisen van verkoop dat dat niet meer lukte dus dat stopte al na 1,5 jaar en later kwamen er ook wat strengere regels voor de werkplaats en toen is er besloten door hogeren hand dat dat niet meer reeel was en Mitsubishi werdt dus afgestoten en doen we enkelt nog maar Chrysler Jeep Dodge.
Heb ook diverse trainingen gehad van mitsubishi.
Mijn autotje.
Ik rij een CJ1A (officieele benaming) met een 1,3i (4g13 motor) met de groen kleur waar ik nu al 2,5 jaar lekker mee in de rondte rij. Ik rij ongeveer 16,500km lekker per jaar en wistje dat je achterin met banken geklapt ook nog lekker kan slapen ? Heb in Januari de 200.000 overschreden en olie verbruik is bijna niets.
Het verhaal van de Auto.
Deze auto was bij ons ingeruilt door een oudere vrouw die bij ons een CZ3 had gekocht. Aangezien me eerste auto een beetje gaar was en ook niet mijn ding (Opel kadett uit 1988) en ik toch eigenlijk wel verlieft toen al was op de CJ serie moest ik hem hebben en ik heb er nog geen spijt van gehad. Totale onderhouds kosten totnu toe is 180 euro, hij is door de vorige eigenaarese goed onderhouden hij had net nieuwe banden toen ik hem kocht onderhoud en apk waren net gedaan, en alle beurtjes in het boekje zijn gestempelt. Heb zelf 2x een grote beurt gedaan en Distributie riem met spanner. Dus ik mag nog niet klagen hij houd zich zelf als een echte Mitsubishi.
Veranderingen.
Na aanschaf zijn er wel wat dingentjes verandert.
-Heb grijse zijknipperlichten in de schermen gemonteerd (van de XPLOD serie)
-Achter 2 boxen gemonteerd aangezien een GLI uitvoering deze niet origneel heeft.
-Centrale Portier vergrendeling met afstandsbediening.
-Toen kwamen er 2 andere voor boxen deze zijn er inmidels weer uit ivm dat deze niet lekker gemonteert konden worden.
-Een andere Radio is er ingegaan met USB en Bleutooth (handsfreebellen he) en Ipod Aansluiting.
-Ook zit er Xenon 8000k in. (deze zijn goed afgestelt en schijn niemand in z’n spiegel behalve me vader :? hoe raar het ook is volgens mij is hij een beetje jaloers :P)
Foto’s.



Net Xenon er in.

Velen zullen me ook wel herken van het Mitsubishi Power Forum waar ik ook actief ben.
Iemand nog vragen ?? Zoja stel ze dan maar.
Groetjes Sylvester