Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ronaldo's Colt 1.6 GLXI AUTOMAAT :-) stage 1

Filluar nga Ronaldo, Maj 30, 2009, 10:24:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

#15
Citim nga: "br0ns"Leuke auto.

Ik heb zelf het zelfde model maar dan net een iets andere kleur groen.

BTW jij mist je orginele sierstuk op de auto wat er standaart bij aflevering bij zat.
Dit is volgens mij niet standaard, maar een dure optie... :|
En hoe heb je het eigenlijk gemonteerd? Mijn Colt '90 en Lancer '97 hadden ook zo'n naar buiten omkrullende rand die eerst even eraf geslepen diende te worden. Ik neem aan dat dit bij de dealer niet bij een nieuwe auto gedaan wordt, voor het monteren van een standaard onderdeel? :geek:

Neemt niet weg dat ik het er leuk uit vind zien! ;)

Helaas is er voor mijn huidige auto pratisch niets mogelijk. Tenzij het een gi-ga-dure custom-constructie wordt...  :?

br0ns

#16
Eerst monteer je een beugeltje op de uitlaat en dan schuif je het sierstuk er overheen tot het einde want in het sierstuk zit een taps deel wat je de uitlaat inschuift.

Dus het ongekrulde randje blijft zitten.

Anonymous

#17
Citim nga: "Ronaldo"Bedankt. Ben er ook blij mee  :mrgreen:

Zit alleen nog eventjes een beetje rond te kijken voor een andere uitlaatdemper. Dat ielig dingetje vind ik maar niks. Heb een Remus dubbelloops gezien welke de ruimte mooi kan opvullen.
Zal zo'n beetje 385 Euro moeten gaan kosten. Weet iemand of dit een schapppelijke prijs is?
Heb hem in Duitsland gevonden daar ik ze zeg maar in NL niet kan vinden.
Of iemand van het forum moet een mooi/goed adres weten?

Jammer dat deze niet op de jouwe past, is volgens mij voor het type hiervoor, het z.g. "eitje" http://link.marktplaats.nl/254483311

Ronaldo

#18
Het eitje is volgens mij het CAO type toch.

De betreffende Remus is voor volgende geschikt:

passend für:
Mitsubishi Colt Typ CAO ab Bj. 921.3l (55 kW)
1.6l (83 kW)
1.8l GTI 16V (103 kW)

Mitsubishi Colt Typ CJO ab Bj. 961.3l (55 kW)
1.6l (66 kW)

Mitsubishi Colt (3-türig) ab Bj. 01
1.3l (60 kW)


Aan de afbeelding te zien komen de dempers er alleen schuin uitzetten (onder de bumper) :(
Zal de goede man wel ff contacteren  :D  Hij woont namelijk maar een paar km bij mij vandaan en de prijs is stukken beter dan die van Remus.

Bedankt in ieder geval.

Anonymous

#19
Citim nga: "Ronaldo"Het eitje is volgens mij het CAO type toch.

De betreffende Remus is voor volgende geschikt:

passend für:
Mitsubishi Colt Typ CAO ab Bj. 921.3l (55 kW)
1.6l (83 kW)
1.8l GTI 16V (103 kW)

Mitsubishi Colt Typ CJO ab Bj. 961.3l (55 kW)
1.6l (66 kW)

Mitsubishi Colt (3-türig) ab Bj. 01
1.3l (60 kW)


Aan de afbeelding te zien komen de dempers er alleen schuin uitzetten (onder de bumper) :(
Zal de goede man wel ff contacteren  :D  Hij woont namelijk maar een paar km bij mij vandaan en de prijs is stukken beter dan die van Remus.

Bedankt in ieder geval.

Graag gedaan,ik hoop dat je er wat mee kan, is inderdaad een leuk prijsje en het heeft wel wat met die dubbele pijpjes 8-)  8-)  8-)

Ronaldo

#20
:evil:  Blij gemaakt met een dood vogeltje  :cry:  uitlaat is reeds verkocht  donder_frown

Anonymous

#21
Citim nga: "Ronaldo":evil:  Blij gemaakt met een dood vogeltje  :cry:  uitlaat is reeds verkocht  donder_frown

Ja is jammer, ik kreeg net een mailtje van die jongen dat de uitlaat net verkocht is!

Ronaldo

#22
Ja, ik ook  :mrgreen:

Anonymous

#23
Citim nga: "Ronaldo"Ja, ik ook  :mrgreen:

Mocht ik iets zien, dan stuur ik je wel een PB-tje

Chaoth

#24
Kun je er niet gewoon een einddemper onder zetten? Alles is aan te passen, toch?  :roll:

Ben namelijk zelf ook op zoek naar een einddemper met dubbele pijp (ja, ik ga de bumper waarschijnlijk iets aanpassen om ruimte te maken  :mrgreen: )

sp1046mhs1

#25
Dubbele pijp kan men beter ists specifieker benoemen:
- dubbele pijp, strak naast elkaar (vanuit de einddemper)
- dubbele pijp, aan iedere kant van de trekhaak één ( :twisted: )

Ronaldo

#26
Citim nga: "sp1046mhs1"Dubbele pijp kan men beter ists specifieker benoemen:
- dubbele pijp, strak naast elkaar (vanuit de einddemper)
- dubbele pijp, aan iedere kant van de trekhaak één ( :twisted: )

Of ee dubbele dubbele pijp, aan beide kanten een dubbele pijp, strak naast elkaar vanuit de einddemper of 2 aparte dempers wat je ook nogal veel ziet de laatste tijd (2 motordempers volgens mij)

Maar onder zo'n station horen gewoon side pipes  8-)

Maar om terug te komen op een demper passend maken dat kan natuurlijk ook, maar heb dat in het verleden ook wel gedaan met RVS e.d. en van groot naar kleine diameter pijp etc.etc..... MAAR daar moet je wel de ruimte, tijd, plaats voor hebben wil je het goed doen.
Zijn prutsers genoeg qua bakken van uitlaten e.d.  Bij mij moet het niet goed maar uitstekend passen en zijn anders niet.
En ik rij er dagelijks in en moet dus wel snel te plaatsen in.

InferisDCB

#27
Citim nga: "Ronaldo"Bedankt voor de genomen moeite.

Lijkt mij onderstaande toch iets mooier (voller) staan.


Das wel een beetje prijzig, maar ik heb inderdaad ook over deze na zitten denken. (ondanks de €500,= :( )

Ronaldo

#28
Citim nga: "InferisDCB"
Citim nga: "Ronaldo"Bedankt voor de genomen moeite.

Lijkt mij onderstaande toch iets mooier (voller) staan.


Das wel een beetje prijzig, maar ik heb inderdaad ook over deze na zitten denken. (ondanks de €500,= :( )

Hoezo 500!  
Voor 385 incl. verzending kan ik hem ritselen hoor. :D

InferisDCB

#29
Citim nga: "Ronaldo"
Citim nga: "InferisDCB"
Citim nga: "Ronaldo"Bedankt voor de genomen moeite.

Lijkt mij onderstaande toch iets mooier (voller) staan.


Das wel een beetje prijzig, maar ik heb inderdaad ook over deze na zitten denken. (ondanks de €500,= :( )

Hoezo 500!  
Voor 385 incl. verzending kan ik hem ritselen hoor. :D
:o waar?