Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ronaldo's Colt 1.6 GLXI AUTOMAAT :-) stage 1

Filluar nga Ronaldo, Maj 30, 2009, 10:24:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Ronaldo

Dag allemaal,

Ik ben nu zo'n 2 maanden lid van dit forum en moet maar eens een paar plaatjes van mijn 'nieuwe' Colt plaatsen.
Ik zag hem zo''n 2 1/2 maand geleden toevallig bij een dealer te koop staan met maar 41.000 km en automaat :?  en dacht van Geinig dingetje en gezien mijn jarenlange ervaring met eerdere colt en lancers en mijn slechter wordende knie direct maar ff met die dealer gebeld dat ik hem op zou komen halen.
Het gaat hier trouwens om een Colt van 1999, 1.6 GLXI en automaat. Helaas weer groen  :cry: , mijn vorige 2 hadden exact dezelfde schijtkleur (als ik dat hier mag zeggen). In mijn straat zullen ze wel gaan denken dat ik iets met groen heb hahahahaha want mijn lancer heeft ook dezelfde kleur en mijn ingeruilde lancer ook.

Als eerste heb ik maar ook direct eventjes Tenzo-R 16 inch. lichtmetaaltjes besteld en Bridgestone Potenza's in de maat 195/45.
Op het verlanglijstje staan tevens een andere uitlaatdemper (heb een dubbele remus gezien) en stabilisator stangen voor en achter en eventueel onder de auto. En zoals op de foto's te zien is de auto een halve meter omlaag gooien zodat ik overdwars en zonder hellen een bocht door zou kunnen.

Nou ja, eerst een paar plaatjes.

 

Chaoth

#1
Leuke auto's hoor, die Colts :)

Ben er zelf ook fan van ;) Maarja.. een halve meter? Dan rijd je deels onder de grond :P

sp1046mhs1

#2
Citim nga: "Ronaldo"Helaas weer groen  :cry: , mijn vorige 2 hadden exact dezelfde schijtkleur (als ik dat hier mag zeggen). In mijn straat zullen ze wel gaan denken dat ik iets met groen heb hahahahaha want mijn lancer heeft ook dezelfde kleur en mijn ingeruilde lancer ook.
Mijn Lancer was ook groen. Ik vond het een prachtige kleur! En als de auto weer geheel gewassen was, dan kon ik er bijna van kwijlen. 8-)

Mijn vrouw vond het trouwens ook niets... :|

Ronaldo

#3
Op zich vind ik het ook wel een leuke kleur hoor, maar na jaren dezelfde kleur te hebben wil je wel weer eens een andere - vind ik althans.
Maar daarentegen is het wel een hele sterke kleur. Hij zal niet snel verkleuren  :D

sp1046mhs1

#4
Absoluut waar! En omdat de carrosserie gewoon goed is zal bij beschadigingen niet snel roest ontstaan. :geek:

Kan je van de gemiddelde Duitser, Italiaan of Fransoos ( :roll: ) niet zeggen... :|

Anonymous

#5
Leuke Colt, en wat de kleur betreft ach dat valt toch wel mee? Voordeel is weer dat b.v. een chrome grill of velgen extra mooi uitkomen.

Joeri

#6
heb zo ook 2 coltjes gehad, zijn standaard al leuk om mee te rijden
had er ook 195/45 op liggen, en dan is em niet uit de bocht te krijgen :p

Roy

#7
Mooie wagen man :D
zoals ze dat zeggen, "ik heb em zelf ook"  :lol:

Ronaldo

#8
Bedankt. Ben er ook blij mee  :mrgreen:

Zit alleen nog eventjes een beetje rond te kijken voor een andere uitlaatdemper. Dat ielig dingetje vind ik maar niks. Heb een Remus dubbelloops gezien welke de ruimte mooi kan opvullen.
Zal zo'n beetje 385 Euro moeten gaan kosten. Weet iemand of dit een schapppelijke prijs is?
Heb hem in Duitsland gevonden daar ik ze zeg maar in NL niet kan vinden.
Of iemand van het forum moet een mooi/goed adres weten?

br0ns

#9
Leuke auto.

Ik heb zelf het zelfde model maar dan net een iets andere kleur groen.

BTW jij mist je orginele sierstuk op de auto wat er standaart bij aflevering bij zat.


Ronaldo

#10
Citim nga: "br0ns"Leuke auto.

Ik heb zelf het zelfde model maar dan net een iets andere kleur groen.

BTW jij mist je orginele sierstuk op de auto wat er standaart bij aflevering bij zat.



Oh! Ik wist niet dat zo'n sierstuk er op hoort te zitten - wel beter  zo te zien.
Heb je toevallig ook een andere foto zodat ik de gehele achterkant kan zien met sierstuk - zal wel een paar euries schelen t.o.v. een vervangingsdemper.

Anonymous

#11
Citim nga: "Ronaldo"Bedankt. Ben er ook blij mee  :mrgreen:

Zit alleen nog eventjes een beetje rond te kijken voor een andere uitlaatdemper. Dat ielig dingetje vind ik maar niks. Heb een Remus dubbelloops gezien welke de ruimte mooi kan opvullen.
Zal zo'n beetje 385 Euro moeten gaan kosten. Weet iemand of dit een schapppelijke prijs is?
Heb hem in Duitsland gevonden daar ik ze zeg maar in NL niet kan vinden.
Of iemand van het forum moet een mooi/goed adres weten?

Joeri

#12
zit er geloof ik niet standaard op, althans niet op de 1300cc, heb het eigenlijk nog nooit gezien op een colt
je vind bij de auto5 en zaken zoals halfords wel van die opzetstukken, heb je er hopen en kan je kiezen tot een baksteen groot :p

br0ns

#13
Heb even een fototje opgezocht.

Toen ik mijn auto kocht zat hij er ook bij mij niet op (heb een 1,3). Maar de Chrysler Garage waar ik werk ging fuseren met een Mitsubishi dealer en die zeiden het me en ze hadden er nog 1 over liggen dus die heb ik gekregen.

Fototje van de achterkant.


Ronaldo

#14
Bedankt voor de genomen moeite.

Lijkt mij onderstaande toch iets mooier (voller) staan.