Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

De nieuwe voorstellen...

Filluar nga InferisDCB, Qershor 05, 2009, 01:25:30 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

InferisDCB

...en al meteen een afzegging meemaken  :D  :lol:  :D


Ik ben 26 jaar, kom uit Grave en ben sinds 29-04-09, de trotse eigenaar van een Colt 1.3 16v uit 2003.
Hiervoor reed ik een Fiat Cinquecento SX, wat dus voor een aardige overstap gezorgd heeft.

De auto bevalt me uitermate goed, maar ik ben al een aantal dingen van de vorige eigenaar tegen gekomen waar ik minder blij mee ben en dus aan ben gaan pakken.


De aanpassingen tot nog toe zijn te bezichtigen op de subpagina "My Rides" van m'n site http://www.1nferis.nl

sp1046mhs1

#1
Welkom!  8-)

Anonymous

#2
Welkom, en veel geluk en veilige kilometers met je Colt

Ronaldo

#3
Welkom, en leuke auto.
Nog andere plannen om de auto te persoonlijken zal ik maar zeggen.

Wat kostte die voorpootbrug als ik vragen mag?
Kan hem voor een paar tientjes uit Japan laten bezorgen, maar als hij net zo makkelijk hier in NL verkrijgbaar is voor niet te veel dan ..............

skunk

#4
welkom op dit forum en veel rij plezier met de colt

Joeri

#5
leuke auto en als je ooit nog eens zoekt naar gaatjes of plekjes, laat me dan iets weten, kan het je ondertussen uit het hoofd vertellen :D

GHINO

#6
Welkom, have fun

Chaoth

#7
Welkom :)

InferisDCB

#8
Citim nga: "Ronaldo"Welkom, en leuke auto.
Nog andere plannen om de auto te persoonlijken zal ik maar zeggen.

Wat kostte die voorpootbrug als ik vragen mag?
Kan hem voor een paar tientjes uit Japan laten bezorgen, maar als hij net zo makkelijk hier in NL verkrijgbaar is voor niet te veel dan ..............
€45,= in Oss.

Citim nga: "Joeri"leuke auto en als je ooit nog eens zoekt naar gaatjes of plekjes, laat me dan iets weten, kan het je ondertussen uit het hoofd vertellen :D
Altijd handig een kennis/ervarings-database  :D

Afgelopen Zaterdag nog met de bestuurdersstoel zitten stoeien. De bekleding lag rechtsonder los, wat alleen een spijl bleek die van onder de zitting losgekomen was. :x Moet ok nie te vaak gebeuren.
Verder ook andere Dorpelplintjes willen halen bij Deijne, maar uiteindelijk genoegen moeten nemen met een setje uit een CA0. Past ook, is alleen grijs ipv zwart. :?

sp1046mhs1

#9
Proficiat met je verjaardag!  8-)

InferisDCB

#10
THX :D