Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga bass-lancer94, Maj 26, 2009, 07:27:20 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

bass-lancer94

Hallo,

Ik ben Bas Cornelisse, ik ben 22 jaar oud woon in vlissingen en ik rij nu een mitsubishi lancer gli uit 94. Ik heb al wat aan me lancer laten doen zoals een compleet rvs uitlaat pijp vanaf de cat en een open lucht filter er op gezet. Ik heb m'n beestje al op de dyno gehad en drukt er 103 pk en 132Nm uit. Omgerekend rond de 120 pk motor vermogen. is al dik 8 pk winst als ik van fabrieks opgave uit ga.
Ik heb kwa interieur niet heel veel gedaan. ik heb een sport stuur er in van autostyle en pendaal overzet stukken van WRC. ik heb ook neon buisjes gekregen met me laatste verjaardag die heb ik bij m'n voeten gehangen. ziet er allemaal wel leuk uit. ik heb als audio een sony x-plod radio met 4x50W speaker uitgangen. 3 versterker uitgangen voor voor, achter en sub, en ik heb 2 oval 50w rms 2 weg speakers van sony X-plod zitten in me hoedenplank en van voor 2 kleine speakers van marquant die aan vervanging toe zijn. En in me kofferbak heb ik een ground zero 15" 1000W RMS subwoofer er in liggen.Met mijn exterieur heb ik nog helemaal nog niet veel gedaan. Ik heb bright LED's als stads verlichting en ik heb de sportjes van m'n gril vervangen met zilver race gaas. Ik heb een setje 17inch O.Z velgen in de schuur liggen die een glasparel beurt nodig hebben en als die klaar zijn gaan die er ook onder met 205/35 R17 bandjes er omheen.

Ik wil voor de rest me auto nog wel verlagen en de sporten in me voorbumper ook vervangen met race gaas. Ik ga ook nog een warmte uitlaat rooster in me motorkap maken. beetje de evo3 look.
Ik wil er ook nog sport stoeltjes er in zetten en ik dacht aan colt gti stoeltjes maar de vraag is dan ook nu... kan dat? graag een reactie hierop.
En hier nog wat foto's:

kachelpijp

in de garage

race gaas  :D
Dit is even een aanpassing want iedereen zet z'n geschiedenis erbij en dat wil ik ook nog ff doen.

Voor de Lancer heb ik m'n reet er af gewerkt om toen mijn betaalbare droom auto te betalen.. Een Mazda MX-3 1.8 V6 24V. een knal rooie aandacht trekker met 17inch MAK fever velgen eronder. maar helaas bracht deze auto alleen maar ongeluk en zo'n beetje het ene ongelukje na de andere. ik heb er meer geld in gestoken om em te repareren dan om em te verbouwen. ik heb em dan in 2007 verkocht en heb gelijk m'n lancer gekocht. Ik heb in die tijd me mazda wel op de dyno gehad en hij drukte gewoon nog 131 pk met 180k op de teller.

bass-lancer94

#1

de velgjes

woofertje. kist is nog niet af maar nieuwe foto's als de kist af is :)

Evo driver

#2
Hé mede lancer rijder welkom hier

Ennehhhh gewoon doorzoeken naar een evo interieur dan hetzij in engeland ofzo dat zit 100 keer beter en meteen mooie kuipstoelen van recaro er in maar dat is natuurlijk jouw keuze en gti stoelen kan je er ook zo in zetten mits van hetzelfde model lancer

gr. remco

sp1046mhs1

#3
Welkom & succes met je project! 8-)

GHINO

#4
Welkom, have fun, Zou dna ook zoeken naar EVO dingen ipv GTI.

Dj

#5
Amai je zit nie stil ! Mooi ! Welkom  8-)

Chaoth

#6
Welkom op het forum!  :)

Echt een megevet stoere grille hebbie daar  8-)  :twisted:   :P

Je hebt wel een beetje dezelfde ideeën als ik.. zoals de grille en de bumper, maarja.. onze opties zijn dan ook redelijk beperkt ;) Ik zal echter niet gaan voor zo'n dikke uitlaat.. ik heb straks liever twee pijpjes in plaats van één grote. :)

Ziet er verder fraai uit :) Ik vraag echter wel om meer foto's ;)

Voor die motorkap kun je ook een originele nemen van de evo I/II/III.

bass-lancer94

#7
ja kan wel evo onderdelen er gaan opzetten heb een keer een aanvraag rond gestuurd voor een evo 3 bumper maar die geven ze ook niet weg en recaro stoeltjes denk ik ook niet
wil dit niet in het extreme laten lopen wil gewoon lekkere zetels en over een jaar of 2 tot 4 een evo 2 of 3 kopen.
maar meer foto's komen er aan keb laatst een klein ongelukje gehad dus ik moet m'n zijscherm ff opnieuw spuiten als dat gedaan is maak ik foto's met me velgen eronder.
maar 2 kleine pijpjes? ik vin dat iets voor een sport auto een lancer is eigenlijk gewoon nog een familie auto.
heb trouwens filmpje van m'n dyno run op you tube
[video:ptu474cq]http://www.youtube.com/watch?v=EM9Oia9M8OE[/video:ptu474cq]

Chaoth

#8
Maarja.. waarom zet jij er anders een evo luchthapper op?  :roll:  Dat is ook voor de sporty look ;)

Gewoon leuk om zulke dingen erop te zetten en nee.. een originele EVO voorbumper zijn zeldzaam.. zo goed als onmogelijk om aan te komen. :(

Wat heb je er als openlucht filter op gezet? Standaard inlegfilter vervangen of heb je één met een cone?

Evo driver

#9
Citim nga: "bass-lancer94"ja kan wel evo onderdelen er gaan opzetten heb een keer een aanvraag rond gestuurd voor een evo 3 bumper maar die geven ze ook niet weg en recaro stoeltjes denk ik ook niet
wil dit niet in het extreme laten lopen wil gewoon lekkere zetels en over een jaar of 2 tot 4 een evo 2 of 3 kopen.
maar meer foto's komen er aan keb laatst een klein ongelukje gehad dus ik moet m'n zijscherm ff opnieuw spuiten als dat gedaan is maak ik foto's met me velgen eronder.
maar 2 kleine pijpjes? ik vin dat iets voor een sport auto een lancer is eigenlijk gewoon nog een familie auto.
heb trouwens filmpje van m'n dyno run op you tube
[video:1cg0s7uo]http://www.youtube.com/watch?v=EM9Oia9M8OE[/video:1cg0s7uo]

Is het je voorscherm ???? Cor hier op het forum heeft nog een sloper lancer staan in dezelfde kleur. Hij staat onder de naam colt91. Het is een beetje de ludolfs van mitsubishi :D

gr. remco

bass-lancer94

#10
Citim nga: "Chaoth"Maarja.. waarom zet jij er anders een evo luchthapper op?  :roll:  Dat is ook voor de sporty look ;)

Gewoon leuk om zulke dingen erop te zetten en nee.. een originele EVO voorbumper zijn zeldzaam.. zo goed als onmogelijk om aan te komen. :(

Wat heb je er als openlucht filter op gezet? Standaard inlegfilter vervangen of heb je één met een cone?

 :D JAAAAAH dat is een bouw werk bij mij.... ik heb 12 bar lucht/waterslang gepakt van me werk 12mm polyester pvc 45 graden bochten rood gespoten en alles aan elkaar gezet met een open lucht filter van autostyle tot vlak achter me voorbumper geplaatst en zelf bescherm kapjes tegen warmte en opspattend water gemaakt. ik ben nog al een knutselaar :P
dit was de eerste situatie

dit is de nieuwe situatie


Chaoth

#11
En toen stond er maar één plaatje  :lol:

GHINO

#12
Citim nga: "Evo driver"
Citim nga: "bass-lancer94"ja kan wel evo onderdelen er gaan opzetten heb een keer een aanvraag rond gestuurd voor een evo 3 bumper maar die geven ze ook niet weg en recaro stoeltjes denk ik ook niet
wil dit niet in het extreme laten lopen wil gewoon lekkere zetels en over een jaar of 2 tot 4 een evo 2 of 3 kopen.
maar meer foto's komen er aan keb laatst een klein ongelukje gehad dus ik moet m'n zijscherm ff opnieuw spuiten als dat gedaan is maak ik foto's met me velgen eronder.
maar 2 kleine pijpjes? ik vin dat iets voor een sport auto een lancer is eigenlijk gewoon nog een familie auto.
heb trouwens filmpje van m'n dyno run op you tube
[video:owz3v3ge]http://www.youtube.com/watch?v=EM9Oia9M8OE[/video:owz3v3ge]

Is het je voorscherm ???? Cor hier op het forum heeft nog een sloper lancer staan in dezelfde kleur. Hij staat onder de naam colt91. Het is een beetje de ludolfs van mitsubishi :D

gr. remco
Is die geen Ludolf dan?

sp1046mhs1

#13
Hij heeft een spraakgebrek, spreek hier geen Duits... :lol:

bass-lancer94

#14
Ik kan colt 91 niet in de leden lijst vinden. weet je waar ik hem kan vinden dan?