Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Maasie stelt zich voor

Filluar nga MaasieEvo, Maj 11, 2009, 05:18:28 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MaasieEvo

Goede Middag,Avond,morgen

Mijn naam is jordy ben 20 jaar  en ik bezit een Evo IV GSR  (Japanse Import)

Hier voor had ik een toyota supra mk4 n/a maar wou toch iets met 5 deuren en de Evo was toch altijd mijn 2 de keuze geweest .

Mitsubishi Evolution 4 gsr
Motor :4g63
vermogen ligt nu rond de 310 320 pk

Foto,s zeggen meer dan woorden .







dit was me supra:




als er nog vragen zijn hoor ik het wel !

Groetjes Jordy

Evo driver

#1
Welkom mede evo bezitter :D

Mooie 4 en die supra was ook niet echt lelijk :D.

Weet niet of jij ook die aanmelding gehad heb maar op 28 mei is er weer een evo dag door peter ursum georganiseerd.

gr. remco

MaasieEvo

#2
Hey thx .

nee ik heb niks gehad .

ben zelf nog beetje opzoek naar waar ze spul verkopen voor evo iv en das nog best moeilijk .

Greetz

Chaoth

#3
welkom op t forum.. en how the fuck kom je op je 20e aan een evo 4!  :evil:  :evil:  :evil: (=> lichtelijk jaloers  :mrgreen: )

sp1046mhs1

#4
Welkom!  8-)

Fraaie Lancer heb je daar... ;)

Anonymous

#5
Citim nga: "sp1046mhs1"Welkom!  8-)

Fraaie Lancer heb je daar... ;)

Heeft Mams ook zo'n sportieve rijsteil???
[video:79y95yat]http://www.youtube.com/watch?v=rV4EKltoVuY[/video:79y95yat]

Ronaldo

#6
mooie plaatjes hoor  :P

waar is de rest?
zo weinig plaatjes zegt mij namelijk niet zoveel  ;)

sp1046mhs1

#7
Citim nga: "GTI-tje"
Citim nga: "sp1046mhs1"Welkom!  8-)

Fraaie Lancer heb je daar... ;)
Heeft Mams ook zo'n sportieve rijsteil??? http://www.youtube.com/watch?v=rV4EKltoVuY
Mams is inmiddels 60+, Hans, kom... :twisted:

Anonymous

#8
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "GTI-tje"
Citim nga: "sp1046mhs1"Welkom!  8-)

Fraaie Lancer heb je daar... ;)
Heeft Mams ook zo'n sportieve rijsteil??? http://www.youtube.com/watch?v=rV4EKltoVuY
Mams is inmiddels 60+, Hans, kom... :twisted:

Hahahahahah ik ook hoor!!!!!! en mijn vrouwtje is 57 dus die gaat ook snel naar de 60, maar die rijdt nog lekker in de 3000GT



MaasieEvo

#9
Citim nga: "Chaoth"welkom op t forum.. en how the fuck kom je op je 20e aan een evo 4!  :evil:  :evil:  :evil: (=> lichtelijk jaloers  :mrgreen: )


Hard sparen gewoon , ik had eerst de supra gekocht , (Op mijn 18e ja :P)

aardig vakken voor gevult bij de AH en een krantenwijkie en nog in de horeca gewerkt.

toen mijn supra ingeruild op een evo :)


Greetz

Chaoth

#10
Verdient de AH zo goed dan? :P

Wel kewl dat je kunt zeggen dat je die auto's kon betalen van je baantje als vakkenvuller en krantenbezorgen  8-)  :mrgreen:

Ik heb verkeerde auto gekocht geloof ik :P kweet niet waar al mijn geld heengevlogen is, maarja.. eenmaal een auto, dan beginnen de kosten en is sparen er niet echt meer bij.. Bovendien speelt de crisis mij nu ook parten.. me bijbaan ligt helemaal stil :(

MaasieEvo

#11
Citim nga: "Chaoth"Verdient de AH zo goed dan? :P

Wel kewl dat je kunt zeggen dat je die auto's kon betalen van je baantje als vakkenvuller en krantenbezorgen  8-)  :mrgreen:

Ik heb verkeerde auto gekocht geloof ik :P kweet niet waar al mijn geld heengevlogen is, maarja.. eenmaal een auto, dan beginnen de kosten en is sparen er niet echt meer bij.. Bovendien speelt de crisis mij nu ook parten.. me bijbaan ligt helemaal stil :(


Ach ja :P ik zat toen op school dat was misschien 20 per week en werkte daarintegen gewoon 50 uur per week alles op zij leggen etc,

nu verdien ik genoeg om de auto te onderhouden.

Evo driver

#12
Kijk en zo hoort het en niet in de vakantie's niets doen maar gewoon sparen en niets van de bank gewoon eerlijk verdient

Chaoth

#13
Citim nga: "Evo driver"Kijk en zo hoort het en niet in de vakantie's niets doen maar gewoon sparen en niets van de bank gewoon eerlijk verdient

En nu hopen dat je werk krijgt in de vakantie, want is echt moeilijk om aan een leuke bijbaan te komen op t moment  :evil:  :cry:

Colt 91

#14
op het land ,is altijd vakantiewerk .
in de piepers of in de bollen. :lol:  :lol: