Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mitsubishi Lancer Wagon 2.0 Sport gekocht & vragen! FOTO'S!

Filluar nga Gieleuh, Prill 19, 2009, 12:37:14 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Joeri

dat is een serieus mooie wagen :o
en wat een super leuk stuur :o :o

skunk

mooi auto gaat als de brandweer zeker veel plezier ermee

Gieleuh

skunk, ik zie in je profiel dat je er ook eentje hebt.. Tevreden van?
Standaard Mitsu Radio al vervangen? Hoeveel kilomters?

skunk

Citim nga: "Gieleuh"skunk, ik zie in je profiel dat je er ook eentje hebt.. Tevreden van?
Standaard Mitsu Radio al vervangen? Hoeveel kilomters?


Wij hebben de 1.6 versie achteraf veel spijt van dat we niet voor de 2 liter gegaan zijn maar ja.
Heel tevreden over de auto en geen problemen gelukkig. Bij ons zat er een pioneer radio in en deze is op de dag van halen er meteen uitgehaald en vervangen door een JVC. De lancer heeft nu een kmstand van 115.000 km.

Dj

Mooi ! Heb d'r ook eentje dezelfde als die van jouw  :D  Enkel heb ik het dashbord ... tellers en zo in het wit bij me .. Blijkbaar heb je toch nog een ietsje andere uitvoering !

Gieleuh

Leuk te weten dat ik niet de enige ben :P Vandaag wordt de wagn ingeschreven normaal gezien en kan ik ermee rijden... Eindelijk, want de belgische wetgeving trekt op niets aangaande LPG!!

Radio wordt binnenkort vervangen door een Alpine, speakers iets later. éen dezer dagen/weken ook de wielen er een keer afhalen en van de roest proberen af te raken, echt geen zicht. Eventueel ook van de remklauw (Moet ik bij dit "projectje" ergens voor oppassen?)!

@ DJ/Skunk: Als de kofferdeur dicht is, en je sluit andere portieren, hoor je dan ook een nakomend geluid onderaan/achteraan de wagen? Dit probleem heb ik niet als ik de koffer openzet.. Heeft dit met een relais te maken ofzoiets?