Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

voorstellen

Filluar nga menh, Prill 05, 2009, 12:24:54 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

menh

#30
Citim nga: "sp1046mhs1"Ik vermoed dat de pook is ingekort. IJzerzaagje dus... :roll:
Ja,dat klopt wel.
Kan t iedereenaanraden,schakelt heerlijk!

Chaoth

#31
Maar wat wil je eraf zagen dan?? Als je stuk van de bovenkant afzaagt, dan ben je je schroefdraad kwijt voor de pookkop.

menh

#32
Ik weet ook niet wat ze gedaan hebben,maar kort istie.
Zal de knop er eens afhalen en kijken hoe t er uit ziet.

Evo driver

#33
Het is waarschijnlijk gewoon afgezaagd en met een imitatie of aftermarked pookknop er op gezet en die worden vast gezet met kleine inbus bougjes aan de zijkant

sp1046mhs1

#34
Klopt, doet men bij VW Golf-II GTI ook: inkorten en golfballertje erop. ;)

Chaoth

#35
Oké, dat maakt het één en ander wel duidelijk. maarja wel lastig om er dan ooit weer de originele pookknop op te zetten :P

sp1046mhs1

#36
Complete pook vervangen. Is iets meer weer dan 'effe' inkorten... :lol:

menh

#37
Zo,de APK voorkeuring achter de rug.
Resultaat 1 gebroken veer,en ontbrekende pedaalrubbers,verder helemaal top bevonden.
Net bij de mits dealer in Ede geweest en 4,95 betaald voor 1 rubber inclusief montage,hulde,ik had een hoger bedrag verwacht!
Maandag kan ik het tweede rubber ophalen,perfect geregeld.
4 Verlagingsveren(dempers zijn nog prima)zijn in bestelling en onderweg.
De Ford mustang krijgt volgende week een RVS uitlaat aangemeten en als dat bevalt dan krijgt de Lancer ook zo'n uitlaaat.
De uitlaat die er nu onder hangt klinkt geweldig,maar wordt wat roestig en hangt met slangenklemmen vast,leuk hobbywerk,maar niet helemaal mn smaak.
Ben nog n beetje aan t rondkijken wat voor eindstukken mooi staan,tips zijn welkom!

Anonymous

#38
Citim nga: "menh"Zo,de APK voorkeuring achter de rug.
Resultaat 1 gebroken veer,en ontbrekende pedaalrubbers,verder helemaal top bevonden.
Net bij de mits dealer in Ede geweest en 4,95 betaald voor 1 rubber inclusief montage,hulde,ik had een hoger bedrag verwacht!
Maandag kan ik het tweede rubber ophalen,perfect geregeld.
4 Verlagingsveren(dempers zijn nog prima)zijn in bestelling en onderweg.
De Ford mustang krijgt volgende week een RVS uitlaat aangemeten en als dat bevalt dan krijgt de Lancer ook zo'n uitlaaat.
De uitlaat die er nu onder hangt klinkt geweldig,maar wordt wat roestig en hangt met slangenklemmen vast,leuk hobbywerk,maar niet helemaal mn smaak.
Ben nog n beetje aan t rondkijken wat voor eindstukken mooi staan,tips zijn welkom!

Lekker bezig, en het is altijd leuk om een beetje reclame te maken voor een dealer waar je tevreden over bent. zodra de spullen binnenkomen maak er dan even een foto van, kunnen wij ook meegenieten, voordat het spul eronder zit ;)  :D  :D, want je weet we zijn gek op foto's 8-)  8-)  8-)

Chaoth

#39
Mjah je auto kan afgekeurd worden om de pedaalrubbers?

Als dat zo is moet ik maar een setje bestellen, want heb me sportpedalen eruitgehaald.. Snap trouwens niet dat je daarmee wel door de keuring komt, want die dingen kunnen ook levensgevaarlijk zijn  :roll:

Evo driver

#40
Het gaat alleen om het rempendaal rubber daar moet je voldoende grip op hebben en mogen niet gescheurd zijn even uit me hoofd

Chaoth

#41
Daar word ik niet zo Vrolijk van  :mrgreen:

Maar ff nieuwe bestellen bij de dealer...  :roll:

sp1046mhs1

#42
Citim nga: "Evo driver"Het gaat alleen om het rempendaal rubber daar moet je voldoende grip op hebben en mogen niet gescheurd zijn even uit me hoofd

Hee, dat is nieuw voor mij!  :!:

Al kan ik de logica wel bevatten.  ;)

Ronaldo

#43
Citim nga: "sp1046mhs1"Complete pook vervangen. Is iets meer weer dan 'effe' inkorten... :lol:


Ik heb helaas een automaat :mrgreen:

menh

#44
Even bestellen,geen punt,2x 4,95,das geen geld.
Ik geloof dat het idd hoofdzakelijkom het rempedaal gaat,maar als ik dan toch geld uit moet geven,dan gelijk t koppelingspedaal ook maar weer origineel in t nieuw steken.
Wel raar eigenlijk,natuurlijk is grip op je rempedaal belangrijk,maarals je voor t stoplicht staat en je voet schiet van de koppeling(niet geschikt voor automaatrijders :D ) wordt het ook niet echt een feest.
Of als je net druk bent om een bijv golf gti-tje zoek te rijden en je schakelt mis omdat je voet van de koppeling schiet,is het toch ook jammer.
Ook laten afslaan bij t stoplicht is zo'n rood hoofd momentje.
Ik geloof dat bij deze toch wel wetenschappelijk is bewezen dat het koppelingspedaal ook n nieuw rubbertje verdient! :mrgreen: