Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

voorstellen

Filluar nga menh, Prill 05, 2009, 12:24:54 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

menh

#15
ff n fotoupdatje na t poetsen(met wat hulp).
Ben dr helemaal weg van,hoop snel eens een meetingte kinnen bezoeken.






sp1046mhs1

#16
Ja, ik vind het een stoere en deftige auto, kan er niets anders van maken!  ;)

Anonymous

#17
Citim nga: "sp1046mhs1"Ja, ik vind het een stoere en deftige auto, kan er niets anders van maken!  ;)

Ik had van een ex.Lancer rijder ook niet anders verwacht cry  cry  cry

sp1046mhs1

#18
Dan ken je mij niet goed genoeg, Hans. Als de Lancer niet mooi was geweest door schade of toevoegingen van extra's, dan had ik dit zeker ook vermeld.  8-)

Deze is gewoon mooi! ;)

Anonymous

#19
Citim nga: "sp1046mhs1"Dan ken je mij niet goed genoeg, Hans. Als de Lancer niet mooi was geweest door schade of toevoegingen van extra's, dan had ik dit zeker ook vermeld.  8-)

Deze is gewoon mooi! ;)

Mooi zo :D  :D  :D  :D

Wieger

#20
mooi unieke auto , heb hem ook op MP zien staan maar ben toen toch voor de colt gegaan :D

sp1046mhs1

#21
Citim nga: "Wieger"mooi unieke auto , heb hem ook op MP zien staan maar ben toen toch voor de colt gegaan :D

Jammer voor jou, mazzel voor menh!  :twisted:

Gieleuh

#22
cockpit ziet er gaaf uit!

Chaoth

#23
Kvind ut sowieso een gave auto, zowel van buiten als van binnen.. Lancerpowerrrrrrrrrr  8-)  :mrgreen:

sp1046mhs1

#24
Nieuw toetje, Kim?  :mrgreen:

menh

#25
http://www.cardomain.com/ride/3307714
Via een collega kreeg ik een link waar ook n Lancer GTI opstaat,en wat denk je?
Dit is dus de mijne!

menh

#26
Citim nga: "Gieleuh"cockpit ziet er gaaf uit!
Moet nog wel wat aan gebeuren,dashbord randen zijn door(een)vorige eigenaar zelf gespoten,en verf laat hier en daar wat los.
Heb t liever terug in originele staat dus ga binnekort op de sloop of marktplaats op zoen naar ongespoten dashbordranden en instaplijsten(tips zijn welkom).
t Momo stuur en de pookknop(Sparco op hele korte schakelpook)zijn nietorigineel,maar daar kanik nog wel aardig mee leven.
Vooral t mega korte pookje schakelt geweldig.
Een origineel stuur zou ik wel erg gaaf vinden,maar die zijn vast nergens meer te vinden.

skunk

#27
een hele mooie auto vind dit persoonlijk nog steeds de mooiste lancer ooit. Zal wel komen doordat dit type mijn eerst mistu was. Veel plezier ermee.

Chaoth

#28
Zit er een shortshifter op dan?

sp1046mhs1

#29
Ik vermoed dat de pook is ingekort. IJzerzaagje dus... :roll: