Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hallo allemans !

Filluar nga Wieger, Mars 25, 2009, 10:49:20 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Wieger

Ik zou me eigen even voorstellen , Ben Wieger kom uit het mooie friese plaatsje Lemmer.
Ik zit al een tijd hier rond teneuzen en topic te lezen dat is best interessant.
Heb zelf net me rijbewijs gehaald ( vrijdag 13 maart ) :P

We hebben nu sinds anderhalf jaar een Space Star 1.6 shogun LPI uit 2003 en er staat ondertussen ong 215.000 km op
zonder dat we enige dure grapjes hebben gehad ( 1 keer kapote bobine ) naast de gewone onderhoud wat ik tevens zelf doe.

Onze vorige auto was een zeer mooie Space Runner uit 95 (ook op gas) met een mooie Bull bar en sport velgen eronder ( staat tekoop op marktplaats http://link.marktplaats.nl/229536544 ) we hebben hier 2jaar met plezier mee gereden toen hij een lichte warmloper kreeg ( garage kon de waterpomp niet vinden die lekte :S ) noodgedwongen koppakking moeten vervangen en kop moeten vlakken ( €1500 ) daarna door die stel prutsers van een monteurs ons bang laten praten dat er allemaal krassen in de zuigerwand zaten en dat we  hem snel moesten verkopen :S .

Nu ben ik zelf opzoek naar een leuke colt of lancer , heb al 1 op het oog moet we dit weekend nog even bij kijken.
http://www.autoweek.nl/video/383/Klokje ... Space-Star zo kom je nieuwe auto tegen op autoweek heel toevallig ! :D

sp1046mhs1

#1
Welkom op dit forum!  8-)

Sorry voor mijn reactie, maar ik snap iets niet: je hebt nét je rijbewijs, je hebt al 1,5 jr. een SpaceStar, de Runner heb je in de aanbieding (evenals 37 andere auto's op MP). Volg ik het niet helemaal? :?:

Trouwens, ik heb wél een beetje het idee dat je een fervent LPG-er bent? 8-)  
Strak, je kan er méér mee dan alleen op gas koken!  :P
Menigeen kan er een voorbeeld aan nemen...  :twisted:

Evo driver

#2
welkom hier ennehh volgens mij is dat de oude auto van marco van die taxatie's die heeft ook in de autoweek gestaan met klokje rond

Chaoth

#3
Hey Ben,

Moai om te sjen dat der wer in Fries op it forum aktief is ;)

Welkom op het forum :)

sp1046mhs1

#4
O-jeee... met enkele Belgen heb ik af-en-toe al moeite om ze te begrijpen met Vlaamse uitspraken. En nu Fries erbij? zwaail_smilie

Joeri

#5
Citim nga: "sp1046mhs1"O-jeee... met enkele Belgen heb ik af-en-toe al moeite om ze te begrijpen met Vlaamse uitspraken. En nu Fries erbij? zwaail_smilie
als ik nu zou spreken van een "tuf" zouden de meeste belgen me ook niet begrijpen hoor :p

Wieger

#6
Citim nga: "sp1046mhs1"Welkom op dit forum!  8-)

Sorry voor mijn reactie, maar ik snap iets niet: je hebt nét je rijbewijs, je hebt al 1,5 jr. een SpaceStar, de Runner heb je in de aanbieding (evenals 37 andere auto's op MP). Volg ik het niet helemaal? :?:

Trouwens, ik heb wél een beetje het idee dat je een fervent LPG-er bent? 8-)  
Strak, je kan er méér mee dan alleen op gas koken!  :P
Menigeen kan er een voorbeeld aan nemen...  :twisted:

misschien was ik een beetje vaag naar bedoel me ouders ermee ( en ik af en toe een blokje ;) )
Gas heeft vandaag de dag zoveel voordelen volle tank voor €12 op ongeveer 320 km !

Wieger

#7
Citim nga: "Evo driver"welkom hier ennehh volgens mij is dat de oude auto van marco van die taxatie's die heeft ook in de autoweek gestaan met klokje rond

jah klopt wij zijn de nieuwe eigenaar heb ook contact met marco via de mail . makkelijk hij heeft ze hele onderhoud historie op internet gezet dus wist meteen waar we aantoe waren !

sp1046mhs1

#8
Citim nga: "Wieger"misschien was ik een beetje vaag
Klopt! :lol:

Citim nga: "Wieger"Gas heeft vandaag de dag zoveel voordelen
Jij mag blijven! 8-)

Anonymous

#9
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Wieger"misschien was ik een beetje vaag
Klopt! :lol:

Citim nga: "Wieger"Gas heeft vandaag de dag zoveel voordelen
Jij mag blijven! 8-)

Mijn verwarming in de caravan gaat ook op gas, mag ik ook blijven ;)  ;)  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

sp1046mhs1

#10
Wanneer gaat je 3000GT op gas rijden?  :mrgreen:

Joeri

#11
Citim nga: "sp1046mhs1"Wanneer gaat je 3000GT op gas rijden?  :mrgreen:
als het in zijn tuin uit de grond komt :P

Wieger

#12
Citim nga: "Joeri"
Citim nga: "sp1046mhs1"Wanneer gaat je 3000GT op gas rijden?  :mrgreen:
als het in zijn tuin uit de grond komt :P
geef mij dan ook maar meteen een geld boompie om een 3000 GT tekopen ;) !