Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Colt Cao Gti Nu Met 17inch Er Onder.

Filluar nga Mitsubishi Colt GTI, Mars 13, 2009, 07:00:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mitsubishi Colt GTI

Hallo ik dacht ik zet even een paar fototjes van
mijn colt hier op de forum meschien vinden
jullie dat wel leuk. :D













Andere velgjes er onder 17'' :P





Anonymous

#1
Citim nga: "Mitsubishi Colt GTI"Hallo ik dacht ik zet even een paar fototjes van
mijn colt hier op de forum meschien vinden
jullie dat wel leuk. :D













Andere velgjes er onder 17'' :P





Ziet er goed uit, ik heb altijd al een zwak gehad voor dit soort Coltjes, lekker vette velgen eronder, 8-)  8-)  8-)  niet verkeerd!

Mevolution

#2
welkom ;)
en wauw een zeer mooie auto! die ik niet veel zie tot mijn grote teleurstelling (want wil er zelf ook zo een haha)

sp1046mhs1

#3
Inderdaad erg leuk, met die grote wielen eronder! 8-)
Verder nog plannen qua modificaties? ;)

Persoonlijk ga ik voor een type ouder, bouwjaar '90. En dan body idee vorige auto van Evo Driver. Hij heeft er vast nog wel ergens een top-plaatje ervan... :twisted:

Wieger

#4
mooie Colt !
die radio scherm is wel heel mooi gedaan ik ga zelf morgen kijken voor een colt GTI ben benieuwt

gr wieger

sp1046mhs1

#5
Ik verbaas mij alleen enigzins over de bekleding op de stoelen en hoedenplank... :roll:

Het is, helaas voor jou, niet bepaald mijn smaak. Sorry!

Anonymous

#6
Citim nga: "sp1046mhs1"Ik verbaas mij alleen enigzins over de bekleding op de stoelen en hoedenplank... :roll:

Het is, helaas voor jou, niet bepaald mijn smaak. Sorry!

Menno ik denk dat jij méér feeling hebt met de C50, klopt dat? Ik vind die andere ook wél mooi, alleen niet in het geel ;)  ;)  ;)


sp1046mhs1

#7
Haha, dat is 'em, Hans, ik kan er weinig meer aan toevoegen! 8-)

Maar het klopt, nieuwere type vind ik persoonlijk minder. Dit afgebeelde gele exemplaar vind ik wel weer wat hebben. Behalve het interieur. Sorry... :|

FrankieG3Grandis

#8
Citim nga: "Mitsubishi Colt GTI"Hallo ik dacht ik zet even een paar fototjes van
mijn colt hier op de forum meschien vinden
jullie dat wel leuk. :D


Strak bakkie hoor, heb er ooit ook eens zo'n eentje gehad. Destijds in 2006 ingeruild voor een Peugeot 206GTI, je wilt niet WETEN wat een ellende ik met dat ding heb gehad, maar ja daar leer je dan weer van :oops: . Alleen vraagje, zie ik daar verlagingsveren liggen? En dat merkje achterop? Ken ik niet van mijn GT destijds, stond, behalve Colt geen nadere type aanduiding en dat vond nou weer de kick bij het stoplicht :lol:

yamato

#9
Hahaha die Colt ken ik! :D
Want dat is deze:


Hoelang heb je hem al?

doom

#10
Staat er nou Colt 1.3 op de achterkant?? :P (is dat dus iets waar je mensen mee gaat misleiden voor een stoplicht ? :P)

Chaoth

#11
Volgens mij staat deze auto te koop op MP?

FrankieG3Grandis

#12
Citim nga: "Chaoth"Volgens mij staat deze auto te koop op MP?

Zo zie je maar, in een jaar kan een hoop veranderen ;)

Coltje-Corine

#13
*afbeelding opslaan*

:P zo wil ik dus ook de mijne opknappen, alleen dan met de paars metallic lak en één of andere paarse stof  :twisted: i.p.v. burbery  fuckneehe

en zie inderdaad dat 17 inch ook heel goed gaat... gehe.. plannetjes!!!

doom

#14
Citim nga: "doom"Staat er nou Colt 1.3 op de achterkant?? :P (is dat dus iets waar je mensen mee gaat misleiden voor een stoplicht ? :P)

Deze auto staat op MP maarrrrr er staat 1.3 op de achterkant!! (zelf erop gezet door de eigenaar want dat staar et standaard niet op). Is dat voorrr te misleidennn? :)