Hallo allemaal

ik zal dit ook direct maar beschouwen als mijn voorstelrondje
Ik ben Roy, ben 22 en kom uit het immer zonnige Nieuwleusen, Overijssel.
Hoofdstuk 1:Op mijn 19e heb ik mijn autogeschiedenis afgetrapt met een Subaru Mini Jumbo uit 1988
Gekocht voor weinig en meer dan waar voor mijn geld gekregen, een gigantisch wrak, maar toch een geniaal karretje...
De Sub bij aankoop:
De Sub nadat hij 2 en een half jaar lief was geweest voor zijn baasje:

De oplettende luisteraar zal enkele verschillen bespeuren met de beginsituatie... :lol:
Hoofdstuk 2:Augustus 2008 moest ik voor mijn opleiding een half jaar in Engeland wonen. Nu hou ik niet van openbaar vervoer en ben ik gek op rijden.
Ik zei tegen mijn moeder, "ik ga echt niet met de trein hoor"
waarop zij het raam uit wijzend zei, "je gaat ook ECHT niet met die auto hoor!"
Dus het was tijd om te gaan zoeken naar een nieuwe auto. Bij ons thuis is het japanners voor en na, dus de zoektocht ging langs Toyota Starlets en Celica's. Niets tegengekomen wat naar wens was en uiteindelijk zomaar via via een Mitsubishi Colt op de kop getikt.
Had nog geen ton op de klok, gewoon goed onderhouden en ook nog een 1.6

Dit is het eigenlijk tot nu toe
Ik wil er hier en daar nog wat aan doen, maar het wordt absoluut geen plastic fantastic wagen of project want daar hou ik helemaal niet van.
Ik ben nog een beetje op zoek naar een origineel accessoire foldertje omdat ik hem best wat sportiever wil maken, maar niet met aldi rommel zegmaar

Een subtiel spoilertje lijkt me wel mooi staan en ook de ori mistlampen vind ik erg mooi staan. Afijn, de tijd zal het leren.
Wel heb ik afgelopen week MAK Fever 5R velgen besteld in 16", die zullen een dezer dagen wel binnen komen.

Ook nieuwe originele Mitsubishi automatjes komen er aan, de ouden waren erg vies en de stevigheid was er gewoon uit...
Dat was het dan weer

Groeten
Roy