Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

voorstellen

Filluar nga Mevolution, Shkurt 24, 2009, 01:44:52 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mevolution

heej...

ik ben cynthia meijboom uit arnhem
ben 17 bijna 18 (yes eindelijk beginnen met me rijbewijs)
ik zit in apeldoorn op school in de automanagment wereld
ik loop stage bij autobedrijf opgenoort in arnhem mitsubishi en kia dus ik ben met me neus in de boter gevallen;)

wij rijden nu bijna 9 jaar mitsubishi met 1 jaar overstap naar een kia Carens
wij hebben nu een Lancer Wagon 1.6 intense Black 2009 met een zilvere sierstrip op de achterklep en een uitlaatsierstuk

ik laat zo snel mogenlijk hier de foto's zetten en dan kunnen jullie onze topper zien;)

Evo driver

#1
Welkom hier mede collega  ;)

sp1046mhs1

#2
Welkom! ;)

Nog plannen voor de IVA?

Mevolution

#3
nee:P haha de IVA is ten eerste een te verre afstand voor mij en ten 2e het is een particuliere school:P betaal je tussen de 1000 á 3000 euro aan schoolgeld totaal, tis daar egt heel streng! je wordt op je huiswerk gekeken (en dat is nou net iets waar ik niet van hou;) geef mij de praktijk maar heb je meer aan dan theorie:))

ik zou de foto's er nog op zetten en dat ga ik nu doen:)
het zijn wel foto's van toen de auto nog achter op het terijn van ons (de dealer) stond, het had net gesneeuwd:P





dit is onze auto voor de aflevering, huidige staat komen binne kort als het beetje beter weer is, dan ben ik vanplan hem hier achter in het park te zetten als hij lekker een sopje heeft gehad en opgepoetst is :)

Joeri

#4
is een hele mooie wagen
ik heb em talloze keren voorgesteld aan men broer maar die beet er niet hard naar :((((
veel plezier hier op het forum alvast en succes met je lancer ;)

Chaoth

#5
Welkom.. en mooie auto heb je daar ;)

GHINO

#6
Welkom, ziet er erg netjes uit, veel plezierige KMers ermee