Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

hey iedereen

Filluar nga coltczt, Janar 11, 2009, 05:29:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

coltczt

hey iedereen ben dave  van belgie rij met een colt czt een rode met bodykit van giacuzzo hoop hier meer te vinden voor men auto maar hoe zet je er foto's op groetjes  :D

Evo driver

#1
Welkom hier

Heb 1 keer een coltje gezien in belgie bij een dealer tijdens het weekend van de moc in belgie mooi spul !!

Foto's uploaden en dan de link tussen de img plaatsen
Bij voorkeur niet groter dan 800X600

gr. remco

coltczt

#2
het lukt toch niet zenne met de foto's zenne zal wel iets verkeerd doen

coltczt

#3
http://www.mijnalbum.nl/Album=UPLQPKKS hopen dat het lukt en wat vinden jullie ervan groetjes







GHINO

#4
welkom, have fun, ziet er geinig uit

coltczt

#5
dank u ben er wel content van de auto klein maar vinnig

coltczt

#6
en wat vinden jullie van de auto

sp1046mhs1

#7
Sorry dat ik eerlijk antwoord geef:

Helaas vind ik rood geen mooie kleur voor een auto. De carrosserie ziet er geinig uit, maar door de kleur ben ik er niet stuk van. :|

Tsja, ik ben liever eerlijk en bot dan dat ik een slappe mee-lullende opmerking geef. Eerlijkheid duurt het langst... ;)

Het belangrijkste is tenslotte dat jij er tevreden mee bent, toch? ;)

coltczt

#8
das waar heb liever dat je eerlijk bent maar toen ik deze gekocht heb was dat de enige kleur voor een colt czt dat ze hadden  dat hebben ze toch gezegd in de garage toen waren er nog geen andere kleuren voor de andere modellen wel maar voor deze niet

sp1046mhs1

#9
Dan is de keuze ook beperkter... :mrgreen:

coltczt

#10
ik kan hem nog laten spuiten in een andere kleur maar voorlopig hoeft dat nie

Evo driver

#11
ik vind het wel een grappig karretje en het rijd ook pittig door. En de boddykit vind ik wel mooi passen op de czt en ook in deze kleur. Alleen vind ik de wielen wat klein ten opzichte van de dikke boddykit een maatje groter had wel gekunt maar dat kan altijd nog

gr. remco

Chaoth

#12
De voorkant vind ik super, maar de achterkant ben ik niet echt gecharmeerd van :P

coltczt

#13
ik was van plan om andere wielen te kopen maar heb andere zorgen nu ze hebbe tegen men auto gezeten tegen de achterkant en ze zijn doorgereden achterbumper kapot word nieuwe bestellen dus de velgen zullen nog moete wachten nu echt klote

sp1046mhs1

#14
Kan dat niet via een verzekering geregeld worden? Hou jij de centen in de knip voor andere uitgaven... ;)



Noot: Ik ben niet op de hoogte van regelgeving in België... :geek: