Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Hallo allemaal...

Filluar nga Stefan Ramaekers, Nentor 16, 2008, 10:18:07 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stefan Ramaekers

de club is binnenkort weer een nieuwe mitsubishirijder rijker.
Mijn naam is Stefan Ramaekers uit Geldrop en heb gisteren een colt Cz5 gekocht (uit 2004) welke dienst gaat doen als 2e wagentje binnen het gezin.
Ik ga hem vrijdag ophalen en hoop er dan nog lang en veel plezier aan te gaan beleven.
Voor wat ik zo kan terugvinden op het internet is het geen probleemauto, integendeel ik lees veelal goede recenties over deze Colt.
Wat ik wel heb kunnen vinden is dat het lastig lampen wisselen is, en ook ben ik benieuwd hoe de middenconsole geopend kan worden om een carkit en gps antenne in te bouwen.
wellicht dat iemand me op weg kan helpen met een linkje van een rubriek of zo...

bij deze wil ik iedereen alvast begroeten en tot ziens op het forum.

Anonymous

#1
Citim nga: "Stefan Ramaekers"de club is binnenkort weer een nieuwe mitsubishirijder rijker.
Mijn naam is Stefan Ramaekers uit Geldrop en heb gisteren een colt Cz5 gekocht (uit 2004) welke dienst gaat doen als 2e wagentje binnen het gezin.
Ik ga hem vrijdag ophalen en hoop er dan nog lang en veel plezier aan te gaan beleven.
Voor wat ik zo kan terugvinden op het internet is het geen probleemauto, integendeel ik lees veelal goede recenties over deze Colt.
Wat ik wel heb kunnen vinden is dat het lastig lampen wisselen is, en ook ben ik benieuwd hoe de middenconsole geopend kan worden om een carkit en gps antenne in te bouwen.
wellicht dat iemand me op weg kan helpen met een linkje van een rubriek of zo...

bij deze wil ik iedereen alvast begroeten en tot ziens op het forum.

Hallo Stefan,

Welkom op het MOC forum, en veel geluk met de Colt!

Mvg Hans (GTI-tje)

EDV

#2
Citim nga: "Stefan Ramaekers"Wat ik wel heb kunnen vinden is dat het lastig lampen wisselen is,

Yep, heel mooi korte neus maar lampen wisselen is een drama...ik heb daar echt te grote handen voor dus laten we dat doen. Die lui bij de garage vinden 't prachtig om ons weer te zien, 't autootje dan. Altijd even weer "proefrijden" om te testen :)

Evo driver

#3
hoi Welkom hier

Maar idd de lampen zijn moeilijk te vervangen maar als je een "normale" colt hebt dus geen turbo versie dan is het nog wel te doen met het stuur om te draaien want deze staan wat hoger maar wij doen het bijna dagelijks bij wijze van. Voor de rest probleemloze auto's alleen het hitteschild van het spruitstuk maakt nog al wat herrie maar is makkelijk te modificeren. Het middenconsole is wat anders weet neit wat je er allemaal uit wil halen maar het meeste zit gewoon geklikt. En met wat torkx schroeven vast gezet.

gr. remco

Chaoth

#4
Welkom :)

sp1046mhs1

#5
Welkom! ;)

Citim nga: "Stefan Ramaekers"Wat ik wel heb kunnen vinden is dat het lastig lampen wisselen is
Troost je, dit vond ik bij de Colt '90 al zwaar knudde... :(
Maar mijn Lancer is wél een stuk eenvoudiger! 8-)