Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

hallo ook ik ben nieuw in deze scene

Filluar nga Pakoo, Shtator 09, 2008, 10:32:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Pakoo

hallo,

ik ben patrick kooijman 19jaar oud en sinds zeer kort in het bezit van een eclipse G1 van 1995. gekocht met wat technische problemen (versnellingsbak synchromes ringen) nieuwe bak er nu weer onder met nieuwe koppeling, maar nog wat probleempjes met de distributie (of lef, weet t niet) ben er nog niet aan begonnen. verder een strakke auto op 1 roestplekje, 2 deukjes (als je niet waar ze zitten moet je goed zoeken) en wat steenslag voor op. afin voor 950€ heb ik me geen bult gevallen denk ik zo.

verder reed hij als een trein aangezien ik net een testrondje heb gereden en daarna meten geschorst is.

electrish werkt alles nog zover ik heb kunnen testen (airco, CC, spiegelverstelling, ramen, verlichting)

optisch is hij std. op 18" velgen na, maar het zijn wel mooie in mijn mening

als iemand nog wat tips heeft mbt het vernieuwen distributie riem hoor ik het graag.

groet patrick

pica's staan hier: viewtopic.php?f=20&t=4194

sp1046mhs1

#1
Welkom! Plaats je ook een paar foto's? 8-)

Joeri

#2
lijkt me zeker niet te duur, welkom   ;)

Evo driver

#3
Hoi Welkom hier

Ennehh ik heb het hier al eens een keer gepost mbt het vervangen van de d-riem effe zoeken

Pakoo

#4
in welk subforum staat het, how-to's? krijg dan enkel mijn eigen tekst dat ik het wil doen. of zoek ik dan verkeerd, heb gezocht op D-riem, distributie (riem), krijg niets waar iets nuttigs in staat, en het is ook nooit meer dan 3 pagina's........hellup  :shock:

pica's toegevoegd: viewtopic.php?f=20&t=4194

Evo driver

#5