Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

red lancer :) h&R springs + velgen tenzo geplaatst

Filluar nga red lancer, Korrik 28, 2008, 05:04:17 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

red lancer

hoi ik ben hier nieuw dus ga ik me effe voorstelle

ik ben gery en ik ben nu trotse eigenaar van een lancer 2008 versie intense een 1.8

hier een paar foto's u hij nu staat ;)








in de toekomst word hij nog verlaagt en kome er nog velgen er onder en deze vrijdag word de uitlaat er onder geplaatst den daar blijft het bij normaal. want deze wage is bedoelt om naar de winkel te kune gaan en als puure gezins wagen te gebruike en zo mijn vriendin hare corolla verder uit te bouwe

mvg

red lancer

#1
hier een fotoke van op maasmechelen meeting ;) :p


http://g.imageshack.us/g.php?h=514

Evo driver

#2
netjes hoor

LancerJDM87

#3
Jow,

Kheb juist uw lancer gezien, kheb juist dezelfde :D
Tis ook een rode 1.8 Intense met die spoiler erop.
Ik kan u wel is een paar foto's sturen mijn lancer, ik heb laatst de grille laten aanpassen vooraan,
die is nu helemaal zwart (een aanrader voor die van u :mrgreen: ) en ik zou hem ook graag willen verlagen zoals ik al eens heb vermeld ... Mss tot binnenkort op een meeting 8-)


Grtz
LancerJDM

red lancer

#4
a waar edde mij soms zien rijde ? je ik was da van plan om die zwarte gril te plaatsen maar de meest emme die nu steke dus als ik die ook ga steken dan rijd binnekort iedereen zo dus houw ik het bij crome ;) grtz

Tuning_Freak

#5
Hier seh, em heeft ook de goede weg richting het Mitsu forum gevonden seh :D

Ahja, just, moet nog eens zien voor die prijs van die Eibachs eh :P

Greetz
Mitsu_85

red lancer

#6
de eerste veranderingen zijn gebeurt:

-een uitlaat van skytune laten plaatsen
-en mij geamuseerd om de lettertjes mitsubishi en lancer eraf te halen

hier de fotokes:








sp1046mhs1

#7
Citim nga: "red lancer"en mij geamuseerd om de lettertjes mitsubishi en lancer eraf te halen
Dit had je toch ook al bij de dealer kenbaar kunnen maken toen je de auto nieuw kocht: géén letters op de auto?  :?

MarshallStan

#8
hey ferme uitlaat. ik zie dat je een belgishe plaat hebt dus waar heb je die uitlaat gehaald en laten plaatsen? en hoeveel was je kwijt in totaal. greets

Patrick_outlander

#9
Zeer mooi hoor!!!

Mijn complimenten!!

De groeten

Evo driver

#10
netjes hoor alleen wel ook de binnenzijde van de uitlaat blijven poetsen hé  :!:  :D

Black_Lancer

#11
Ah, ge zit hier ook mate.  Nu pas gezien.
We gaan toch eens een hoot moeten doen hé, black vs red vs grey (met Mitsu 85 dan)  :D

Rongoos

#12
strakke bak man!
t is toch effe wat anders dan een coltje he ;)
mooie uitlaat ook. staat er goed onder.

red lancer

#13
dag mede mitsu drivers ik een paar updates gedaan met de wagen onder andere spings veringen van H&R en een zet velgen tenzo type m2  hier zijn de pics

voor


na




pics velgen




Joeri

#14
das serieus strak man :o
staat echt top
heb een coltje int rood en heb al gekeken voor velgen ma vond niks dat stond
ma dit staat strak  worshippy