Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen!

Filluar nga MikeM, Qershor 03, 2008, 10:25:52 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MikeM

Ik was al een paar dagen aan het zoeken en posten op het forum, had wat informatie nodig voor ik mijn nieuwe auto aan kon schaffen.

Ik ben Mike, 36 jaar en woonachtig in de Haarlemmermeer.
Gisteren heb ik een Mitsubishi Space Wagon 2.4 Automaat uit 2003 met 165.000 km op de teller opgehaald:



Hoop er veel plezier van te hebben, het begin is in ieder geval goed. Na het inbouwen van de standaard zaken als radio/navi her en der wat herstellen en cleanen (hard nodig). Ook het onderhoud is wat twijfelachtig over de afgelopen 2 jaar (laatste onderhoudsstempel bij 135.000 km, maart 2006). Ga er eerst een maandje mee rijden, en als ik dan een lijstje heb met wat er allemaal gedaan moet worden buiten het normale onderhoud dan wordt het tijd voor de lokale dealer.

Andere wensen (velgen!) zullen vast nog volgen  ;)

Evo driver

#1
Hé mike nette space en veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik

gr.remco

bobbe

#2
Die velgen vindt ik wel mooi. Doe toch wat foto's als je evt. aan vervanging gedaan hebt.

MikeM

#3
Citim nga: "bobbe"Die velgen vindt ik wel mooi. Doe toch wat foto's als je evt. aan vervanging gedaan hebt.

Het zijn nu wieldoppen...
Daarnaast vind ik 15" wat iel onder deze relatief grote auto.

Foto's volgen zeker. Heb niet eens zoveel wensen naast de velgjes; ramen tinten vanaf de B-stijl en nieuwe speakers. Een reinigingsbeurt voor het interieur (professioneel) en wat kleine schades wegwerken (op de dorpel!).

MikeM

#4
Goed, we zijn weer wat stapjes verder. Vanochtend nieuwe kentekenplaten (mede met dank aan Evo Driver  :D ), vanmiddag mijn ruiten vanaf de B-stijl professioneel laten tinten (70%, dus van buiten vrij donker maar van binnen valt het mee).
De man van het tintbedrijf heeft meteen de dorpelplekken opgelost door daar een stuk stickervel in bijna de kleur van de auto overheen te plakken. Scheelt een dure en tegelijkertijd bijna onzichtbare reparatie.

Woensdag wordt het interieur gereinigd en ik ben nog bezig met een setje lichtmetaal 15".
Tot slot nog nieuwe speakers en dan is het klaar wat mij betreft.

Foto van het resultaat van het tinten:


Evo driver

#5
ziet er goed uit !!! Bij wie heb je dat laten doen en weet jij misschien een "tintman" heeft om je ramen op te meten ???
Dat zou ik graag willen weten want ik wil bij mij de voor en achter ramen doen maar wil wel legaal blijven

gr. remco

MikeM

#6
Citim nga: "Evo driver"ziet er goed uit !!! Bij wie heb je dat laten doen en weet jij misschien een "tintman" heeft om je ramen op te meten ???
Dat zou ik graag willen weten want ik wil bij mij de voor en achter ramen doen maar wil wel legaal blijven

gr. remco

Dit is gedaan door Smokey Windows in Almere. Of hij een tintman heeft weet ik niet, ik vermoed van niet. Aangezien ik alleen de ramen vanaf de B-stijl heb laten doen heb ik geen last van die wetgeving. Een rechterbuitenspiegel heeft in principe elke auto tegenwoordig.

Op de voorruit heeft hij een zonneband aangebracht in dezelfde tint. Erg prettig met zo'n rijdend aquarium  ;)

MikeM

#7
Zo, de auto is optisch "klaar". Gisteren grote beurt / APK gehad en de velgen zijn gemonteerd. Was toch nog erg lastig om passende wielmoeren te krijgen. Auto knapt wel erg op van de velgjes...

Foto's:




Evo driver

#8
zeer netjes hoor